உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فزکس کے نوبل انعام کا اعلان آج، معاشیات کے لیے 10 اکتوبر کو ہوگا اعلان

    فزکس کے نوبل انعام کا اعلان آج، معاشیات کے لیے 10 اکتوبر کو ہوگا اعلان

    فزکس کے نوبل انعام کا اعلان آج، معاشیات کے لیے 10 اکتوبر کو ہوگا اعلان

    ایوارڈ پینل نے کہا کہ سوانتے پابو نے انسانی ارتقا پر اپنی دریافتوں کے ساتھ ہمارے مدافعتی نظام میں اہم بصیرت فراہم کی۔ یہ ہمیں ہمارے معدوم کزنز کے مقابلے میں منفرد بناتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi, India
    • Share this:
      طب کے نوبل انعام کے ساتھ ہی نوبل انعامات کا اعلان کی شروعات ہو گئی ہے۔ فزکس کے نوبل انعام کا اعلان آج منگل کو کیا جائے گا۔ ساتھ ہی بدھ کو کیمسٹری اور جمعرات کو ادب کے شعبے میں نوبل انعام کا اعلان کیا جائے گا۔ اس سال (2022) کے نوبل امن انعام کا اعلان جمعہ کو کیا جائے گا اور معاشیات کے شعبے میں انعام کا اعلان 10 اکتوبر کو کیا جائے گا۔

      سوئیڈن کے پابو کو ملا طب کا نوبل انعام
      طب کی دنیا میں اس سال کا نوبل ایوارڈ سوئیڈن کے سائنسداں سوینتو پابو کو دینے کا اعلان کیا گیا ہے۔ انہیں یہ ایوارڈ ’انسان کے ارتقا‘پر تحقیق کے لئے دیا گیا ہے۔ پابو نے جدید انسان اور معدوم جانداروں کے جینوم کا موازنہ کر کے بتایا کہ ان میں آپسی امتزاج ہے۔

      نوبل کمیٹی کے سکریٹری تھامس پرل مین نے اسٹاک ہوم، سوئیڈن کے کیرولینسکا انسٹی ٹیوٹ میں پیر کو اس ایوارڈ کے فاتح کا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ پابو نے جدید انسانوں کے 'جینوم' اور ہماری قریب قریب خطرے سے دوچار انواع، نینڈرتھلز اور ڈینیسووان کا موازنہ کرنے کے لیے تحقیق کی قیادت کی۔ اس میں انہوں نے ثابت کیا کہ ان انواع کے درمیان مرکب ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      نوبل انعام برائے طب 2022 سویڈن کےسوانتے پابو کےنام معنون، جانیےانھوں نےکیاکارنامہ دیاانجام

      یہ بھی پڑھیں:
      اسرائیل اور امریکہ، ایران میں فسادات کرانا چاہتا ہے: ایرانی سپریم لیڈر آیت اللہ علی خامنہ

      ایوارڈ پینل نے کہا کہ سوانتے پابو نے انسانی ارتقا پر اپنی دریافتوں کے ساتھ ہمارے مدافعتی نظام میں اہم بصیرت فراہم کی۔ یہ ہمیں ہمارے معدوم کزنز کے مقابلے میں منفرد بناتا ہے۔ پابو نے نئی تکنیکوں کی ترقی کی رہنمائی کی جس نے محققین کو جدید انسانوں اور نینڈرتھال اور ڈینیسووان کے جینوموں کا دوسرے ہومینوں سے موازنہ کرنے کا ایک طریقہ پیش کیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: