اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Aramco: مسلمانوں کی سرمایہ کاری میں مدد کیلئے پہل، لندن میں بینک کی شاخ کا افتتاح

    بڑھتی ہوئی قیمتوں کو شکست دینے کا ایک طریقہ ہے۔

    بڑھتی ہوئی قیمتوں کو شکست دینے کا ایک طریقہ ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • UK
    • Share this:
      تیل کی بڑی کمپنی سعودی آرامکو اور فرانسیسی فٹ بال کھلاڑی پال پوگبا کی حمایت یافتہ سرمایہ کاری کا پلیٹ فارم یو کے میں ایک نئی تجویز پیش کر رہا ہے۔ جس کے تحت ایک فزیکل برانچ اور بینک اکاؤنٹس کھولے جائیں گے۔ نیویارک میں مقیم وحید نے ملک کے 3.9 ملین مسلمانوں کو شریعت کے مطابق سرمایہ کاری کے انتظام اور مشورے کی خدمت کے لیے برطانیہ میں ایک برانچ کھولی ہے۔ وحید اسے خود کو ’’حلال سرمایہ کاری پلیٹ فارم‘‘ کے طور پر بیان کرتے ہیں۔

      چمکدار خوردہ مقام کا ڈیزائن ایپل اسٹور سے ملتا جلتا ہے، جس کے اندر ڈیجیٹل ڈسپلے اور ایک روشن نشان اس کے لوگو کو باہر دکھا رہا ہے۔ یہ وسطی لندن میں بیکر اسٹریٹ پر واقع ہے، یو کے بینکنگ کمپنی HSBC کی برانچ کے بالکل سامنے۔ روس کے سابق پیشہ ور مکسڈ مارشل آرٹسٹ خبیب نورماگومیدوف فرم کے پروموٹر ہیں اور منگل کو برانچ کے افتتاح میں شرکت کرنے والوں میں شامل ہوں گے۔

      وحید ایک ڈیبٹ کارڈ بھی ڈیبیو کر رہے ہیں، جو صارفین کو ایک ایکسچینج ٹریڈڈ کموڈٹی کے ساتھ فنڈز جمع کرنے دیتا ہے جو سونے کی قیمت کا پتہ لگاتا ہے، یعنی وہ سونے کے ذریعے روزمرہ کے سامان کی ادائیگی مؤثر طریقے سے کر سکتے ہیں۔ سرمایہ کار فزیکل بارز کے لیے اپنے کھاتوں میں سونا چھڑا سکیں گے۔ وحید کے سی ای او اور شریک بانی جنید وحیدنا نے کہا کہ یہ مسلم نیز غیر مسلم صارفین کے لیے کرنسی کے اتار چڑھاؤ اور زندگی کی بڑھتی ہوئی قیمتوں کو شکست دینے کا یہ ایک طریقہ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Monzo اور Revolut جیسے بینکنگ اسٹارٹ اپس نے یو کے میں فزیکل بینک برانچوں کے بغیر ترقی کی ہے، یہ اسمارٹ فون ایپس پیش کرتے ہیں جو صارفین کو ان کے تمام مالیات کا انتظام کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ لیکن وحید نے خبردار کیا کہ اس سے مسلمان صارفین کو پیچھے چھوڑنے کا خطرہ لاحق ہے۔ انھوں نے کہا کہ برطانیہ میں مسلم کمیونٹی دراصل ملک کے پست ترین سماجی و اقتصادی طبقات میں سے ایک ہے، جن کی کم آمدنی یا کم خواندگی ہے۔

      وحید نے سی این بی سی کے ساتھ ایک انٹرویو میں ڈیجیٹل اسلامک فنانس کے تحت مارکیٹ میں مواقع کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ مسلمان مجموعی طور پر ایک غیر محفوظ کمیونٹی ہے۔ یہ ایک اقلیتی برادری ہے، یہاں مالی فراوانی کی کمی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: