உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایل سلواڈور میں لینڈ سلائیڈنگ کے بعد کم از کم سات افراد ہلاک، کئی مکانات زیر آب

    ’’جہاں بدقسمتی سے پانچ افراد کی جانیں چلی گئیں‘‘۔

    ’’جہاں بدقسمتی سے پانچ افراد کی جانیں چلی گئیں‘‘۔

    Landslides in El Salvador: حکام نے یہ بھی اطلاع دی ہے کہ سان سلواڈور سے 18 کلومیٹر (11 میل) جنوب میں واقع قصبے پنچیمالکو میں مٹی کے تودے گرنے سے دو افراد ہلاک اور ایک بچہ بھی زخمی ہو گیا۔ جس کی وجہ سے رشتہ داروں میں غم کی لہر دوڑ گئی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • INTER, IndiaEl SalvadorEl Salvador
    • Share this:
      Landslides in El Salvador: ایل سلواڈور کے حکام نے جمعرات کو بتایا کہ بارش کے نتیجے میں لینڈ سلائیڈنگ کے بعد ایل سلواڈور میں کم از کم سات افراد ہلاک اور ایک زخمی ہو گیا۔ ملک کے شہری تحفظ کے ادارے کے مطابق، دو بالغ اور تین بچے اس وقت ہلاک ہو گئے جب ایک مٹی کا تودہ ان کا مکان میونسپلٹی ہیزوکار میں دب گیا۔

      حکام نے یہ بھی اطلاع دی ہے کہ سان سلواڈور سے 18 کلومیٹر (11 میل) جنوب میں واقع قصبے پنچیمالکو میں مٹی کے تودے گرنے سے دو افراد ہلاک اور ایک بچہ بھی زخمی ہو گیا۔ جس کی وجہ سے رشتہ داروں میں غم کی لہر دوڑ گئی ہے۔

      سول پروٹیکشن کے ڈائریکٹر لوئس امایا نے مقامی ریڈیو کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ ہیزوکر میں ایک واقعہ پیش آیا، جہاں بدقسمتی سے پانچ افراد کی جانیں چلی گئیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      سول پروٹیکشن یونٹ نے ملک کی 29 ساحلی میونسپلٹیوں میں اورنج الرٹ اور پورے علاقے میں یلو الرٹ برقرار رکھا ہے کیونکہ بارش ملک کو متاثر کر رہی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: