اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Joe Biden: کووڈ۔19 ہونےکےبعدسےبائیڈن میں آئی نمایاں بہتری، وائٹ ہاؤس نے جاری کیا بیان

    امریکی صدر جو بائیڈن

    امریکی صدر جو بائیڈن

    جمعرات کو کورونا وائرس کے مثبت ٹیسٹ کے بعد سے بائیڈن وائٹ ہاؤس میں الگ تھلگ ہو گئے ہیں۔ جب کہ ان کی عمومی صحت میں تبدیلیاں آتی جارہی ہیں، کیونکہ اب تک کے سب سے معمر امریکی صدر کو کووڈ کے اثرات کی وجہ سے تشوش لاحق ہے۔

    • Share this:
      وائٹ ہاؤس (White House) نے کہا کہ امریکی صدر جو بائیڈن (Joe Biden) کی حالت میں نمایاں طور پر بہتری آئی ہے جب سے 79 سالہ جو بائیڈن کا کووِڈ ٹیسٹ مثبت آیا ہے، اس کے بعد سے ان کی صحت میں بہتری آرہی ہے اور اتوار کو ان کی سب سے بڑی علامت گلے کی سوزش تھی۔

      بائیڈن کے معالج کیون او کونر نے وائٹ ہاؤس کے پریس سیکرٹری کو ایک میمورنڈم میں کہا کہ صدر توقع کے مطابق تھراپی کے بعد بہتر رد عمل ظاہر کررہے ہیں اور اینٹی وائرل Paxlovid کے ساتھ ان کا علاج منصوبہ بندی کے مطابق جاری رہے گا۔

      کیون او کونر نے لکھا کہ ان کی علامات میں نمایاں طور پر بہتری آتی جارہی ہے۔ جسم میں درد اور کھانسی کافی حد تک کم ہونے کے ساتھ ان کا بلڈ پریشر، درجہ حرارت اور سانس کی شرح نارمل ہے اور اس کے پھیپھڑے صاف ہیں۔

      جمعرات کو کورونا وائرس کے مثبت ٹیسٹ کے بعد سے بائیڈن وائٹ ہاؤس میں الگ تھلگ ہو گئے ہیں۔ جب کہ ان کی عمومی صحت میں تبدیلیاں آتی جارہی ہیں، کیونکہ اب تک کے سب سے معمر امریکی صدر کو کووڈ کے اثرات کی وجہ سے تشوش لاحق ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      وائٹ ہاؤس نے بائیڈن کی تشخیص کے بعد سے اس بات پر زور دیا ہے کہ صدر کو مکمل طور پر ویکسین لگائی گئی تھی اور اسے دو بار بڑھایا گیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: