உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia-Ukraine War: آخر روس۔یوکرین جنگ میں جیتے گاکون؟ نابینانفسیاتی بابانےکی پیشین گوئی

    بابا وانگا کا انتقال 1996 میں 85 سال کی عمر میں ہوا

    بابا وانگا کا انتقال 1996 میں 85 سال کی عمر میں ہوا

    بابا وینگا کا اصل نام وانجیلیا پاندیوا گشترووا (Vangeliya Pandeva Gushterova) ہے۔ وہ 1911 میں بلغاریہ میں پیدا ہوئیں۔ جب وہ 12 سال کی تھیں تو شدید طوفان کی وجہ سے وہ اپنی بینائی سے محروم ہوگئیں۔ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ اس طوفان نے شاید انھیں اندھا کر دیا ہو لیکن انھیں مستقبل کو دیکھنے کی ’خصوصی طاقت‘ بھی ملی۔

    • Share this:
      روس اور یوکرین کے درمیان جاری جنگ (Russia-Ukraine War) نے پوری دنیا کو پریشان کر رکھا ہے۔ کئی طرح کی پابندیوں کے باوجود روسی حملوں کی وجہ سے مغربی ممالک کی تشویش بڑھ رہی ہے۔ دریں اثنا ولادیمیر پوٹن (Vladimir Putin) کے بارے میں بلغاریائی بزرگ بابا وانگا (Baba Vanga) کی پیشین گوئی کے بارے میں بحث تیز ہو گئی ہے۔

      روس کو آخر نہیں روک سکے گا؟

      بابا وانگا کی پیشین گوئی کے مطابق روس کے صدر ولادی میر پیوٹن اب یوکرین کی جنگ کے بعد دنیا کے طاقتور ترین شخص بننے جا رہے ہیں اور روس دنیا پر راج کرے گا۔ بابا وانگا نے کہا کہ روس مستقبل میں دنیا کا بادشاہ بنے گا اور یورپ بنجر ہو جائے گا۔ بابا وانگا نے کہا کہ سب کچھ برف کی طرح پگھل جائے گا، صرف ایک چیز جسے کوئی چھو نہیں سکے گا اور وہ ہے ولادیمیر پوتن کی شان، روس کی شان، روس کو کوئی نہیں روک سکے گا۔ بابا وانگا نے یہ بھی کہا کہ روس سب کو اپنے راستے سے ہٹا کر دنیا پر راج کرے گا۔

      کیا امریکہ کو کھٹک رہی ہے ہندوستان-روس کی دوستی؟ یوکرین بحران کی آڑ میں US نے دیا بڑا بیان



      بابا وانگا کے بارے میں جانیں:

      بابا وینگا کا اصل نام وانجیلیا پاندیوا گشترووا (Vangeliya Pandeva Gushterova) ہے۔ وہ 1911 میں بلغاریہ میں پیدا ہوئیں۔ جب وہ 12 سال کی تھیں تو شدید طوفان کی وجہ سے وہ اپنی بینائی سے محروم ہوگئیں۔ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ اس طوفان نے شاید انھیں اندھا کر دیا ہو لیکن انھیں مستقبل کو دیکھنے کی ’خصوصی طاقت‘ بھی ملی۔ بابا وانگا کا انتقال 1996 میں 85 سال کی عمر میں ہوا لیکن دنیا کے بارے میں ان کی کچھ پیشین گوئیاں اب بھی سچ ثابت ہوتی رہتی ہیں جو لوگوں کو ہر وقت حیران کر دیتی ہیں۔

      Operation Ganga: آج 19 اڑانوں کے ذریعہ 3726 ہندوستانی لوٹیں گے ملک، اب تک 17000 نے چھوڑا یوکرین



      بابا وانگا کی پیشین گوئیاں سچ ثابت ہوئیں:

      بابا وانگا نے اپنی زندگی میں 5079 تک بہت سی پیشین گوئیاں کی ہیں۔ ان میں سے بہت سی پیشین گوئیاں درست ثابت ہوئی ہیں۔ ان میں دنیا کے مختلف ممالک پر ٹڈی دل کے حملے، پینے کے پانی کی کمی، تباہ کن زلزلہ سونامی جیسی بہت سی درست پیشین گوئیاں درست ثابت ہوئی ہیں۔ انھوں نے امریکہ میں القاعدہ کے نائن الیون حملوں، بریگزٹ، سوویت یونین وغیرہ کے بارے میں جو باتیں کہی تھیں، وہ بھی سچ ثابت ہوئیں۔

      اس نے چرنوبل حادثے اور شہزادی ڈیانا کی موت کی بھی پیش گوئی کی تھی۔ مختلف رپورٹس کے مطابق اس کی کامیابی کی شرح بہت زیادہ تھی اس کی پیشین گوئیوں میں مبینہ طور پر اسلامک اسٹیٹ کے عروج کے بارے میں بھی بات کی گئی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: