ہندوستان کے خلاف پاکستان کی ایک اور مذموم سازش، پاک مقبوضہ کشمیر کے ہر گھر سے ایک فرد کو حزب المجاہدین میں شامل ہونا پڑے گا!

خفیہ رپورٹ کے مطابق حزب المجاہدین (Hizbul Mujahideen) کے وجود کو مضبوط کرنے کی کوششیں تیز کر دی گئی ہیں۔ اسی کے پیش نظر یہ منصوبہ بنایا گیا ہے۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • Pakistan
  • Share this:
    سری نگر۔ معاشی بحران کی مار جھیل رہا پاکستان اب بھی اپنے مذموم منصوبوں پر قابو نہیں پا سک رہا ہے۔ ہر بار دہشت گردی کی وجہ سے دنیا کو پریشان کرنے والا پاکستان ایک بار پھر دہشت گردی کو ہتھیار بنا کر نئی ناپاک سازش رچ رہا ہے۔ اب پاکستان نے دہشت گردی کو فروغ دینے کے لیے ایک اور خطرناک منصوبے پر کام کرنا شروع کر دیا ہے۔ پاکستانی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کے اس نئے گھنونے منصوبے کے مطابق اب سے پاکستان کے زیر قبضہ کشمیر یعنی پی او کے کے ہر گھر سے ایک فرد کو حزب المجاہدین میں شامل ہونا پڑے گا۔ اس حوالے سے ایک بڑا اجلاس بھی ہوا جس میں اس گھٹیا سازش کا حکم نامہ جاری کیا گیا ہے۔

    خفیہ رپورٹ کے مطابق حزب المجاہدین (Hizbul Mujahideen) کے وجود کو مضبوط کرنے کی کوششیں تیز کر دی گئی ہیں۔ اسی کے پیش نظر یہ منصوبہ بنایا گیا ہے۔ حال ہی میں اس نئی سازش کا جال پاک مقبوضہ کشمیر کے کوٹلی میں بُنا گیا ہے۔ اس میٹنگ میں حزب المجاہدین کے تمام لانچ پیڈ کمانڈروں کو ہدایات دی گئی ہیں۔ ہندوستان میں دہشت گردی کے واقعات کو انجام دینے کے لیے پی او کے میں بھتہ خوری کی جا رہی ہے۔ گاؤں والوں کو ڈرا دھمکا کر بھتہ خوری کی جا رہی ہے۔

    یہ بھی پڑھیں :  جموں و کشمیر کے ان علاقوں میں ISI نے کرلی ہیں دہشت گردوں کی دراندازی تیاریاں، رپورٹ میں بڑا انکشاف

    امرت پال سنگھ پر بڑا خلاصہ، نوجوانوں کو بنا رہا تھا، انسانی بم، پنجاب کو دہلانے کا تھا خطرناک منصوبہ...

    پاک مقبوضہ کشمیر لیڈر سجاد افضل کی پاکستان کو دوٹوک، ہندوستان سے کی یہ اپیل

    اس کے ساتھ ہی حزب المجاہدین کے دہشت گردوں کو ایل او سی (LOC) پر بہت احتیاط سے کام لینے اور کسی نامعلوم شخص سے کوئی تعلق نہ رکھنے کے احکامات جاری کیے گئے ہیں۔

    پاکستان پولیس نے عمران خان کو بنایا 'دہشت گرد'، سنگین دفعات کے تحت مقدمہ درج اور۔۔۔

    دہشت گردوں کو غیر مسلح بھیجنے کا ہے منصوبہ
    کچھ دن پہلے یہ خبریں بھی آئی تھیں کہ پاکستان جنوبی پیر پنجال یعنی جموں سے دہشت گردوں کی دراندازی کی کوشش کر رہا ہے۔ دراندازی کے اس منصوبے میں پاکستانی فوج کے افسران بھی دہشت گردوں کی مدد کر رہے ہیں۔ رپورٹ کے مطابق پاکستان جس طرح کا منصوبہ بنا رہا ہے اسے زمینی سطح پر عملی شکل نہیں دی جا رہی۔ ایسے میں پاکستان کی ملٹری انٹیلی جنس دراندازی کی ذمہ داری اٹھا رہی ہے۔

    ذرائع کے مطابق پاکستان فوج ہندوستانی فوج کی اور سے غیر مسلح لوگوں پر فائرنگ نہ کرنے کی پالیسی کا فائدہ اٹھانا چاہتی ہے۔ ایل او سی کے اس پار سے آنے والے کسی شخص کے پاس کوئی ہتھیار نظر آتا ہے تو فائر کرتی ہے۔ ایسا اس لئے کہ کئی بار پی او کے میں ایل او سی کے قریب رہنے والے لوگ غلطی سے سرحد پار کر جاتے ہیں اور اور معصوم بے گناہ لوگوں کی جان نہ جائے۔ ایسے میں ہندوستانی فوج کی اس گائیڈ لائن کا فائدہ اٹھاتے ہوئے پاکستان دہشت گردوں کو بغیر ہتھیاروں کے کشمیر بھیجنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: