ہوم » نیوز » عالمی منظر

چوطرفہ تنقید کے بعد برطانیہ کے اسکول نے حجاب پر سے پابندی ہٹائی

لندن۔ برطانیہ کے ایک اسکول نے بچیوں کے حجاب پہننے پر روک کو لے کر چوطرفہ تنقید ہونے کے بعد اپنے اس فیصلے کو واپس لے لیا ہے۔

  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
چوطرفہ تنقید کے بعد برطانیہ کے اسکول نے حجاب پر سے پابندی ہٹائی
علامتی تصویر

لندن۔ برطانیہ کے ایک اسکول نے بچیوں کے حجاب پہننے پر روک کو لے کر چوطرفہ تنقید ہونے کے بعد اپنے اس فیصلے کو واپس لے لیا ہے۔ مشرقی لندن کے نیوھیم علاقے میں واقع سینٹر سٹیفنز  11 سال سے کم عمر کی لڑکیوں کے حجاب پہننے سے روکنے کی منصوبہ بندی کر رہا تھا، لیکن اس نے اب اپنی اس منصوبہ بندی کو واپس لینے کا فیصلہ کیا ہے۔


ایک بیان میں اسکول نے کہا، "اسکول یونیفارم کی پالیسی بچوں کی صحت، حفاظت اور صحت مند ہونے پر مبنی ہے۔ اسکول نے اس پالیسی میں فوری طور پر تبدیلی کا فیصلہ کیا ہے۔ "اس نے کہا،" ہم اپنے بچوں کے مفادات کے مطابق اس پالیسی کا جائزہ لینے کے لئے اسکول کمیونٹی کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔


دوسری طرف، بچیوں کے حجاب پہننے اوررمضان کے دوران روزے رکھنے کو لے کر برطانوی حکومت سے سخت رویہ اپنانے کی سفارش کرنے والے عارف کاوی نے اسکول آف گورنرز کے سربراہ کے عہدہ سے استعفیٰ دے دیا ہے۔ اخبار 'سنڈے ٹائمز' کے مطابق، کاوی نے سوشل میڈیا پر جارحانہ تبصروں کے بعد استعفی دیا ہے۔ اسکول میں پڑھنے والے زیادہ تر طلباء بھارتی، پاکستانی یا بنگلہ دیش کے ہیں۔ "

First published: Jan 22, 2018 09:33 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading