உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نوکری ملنے کے بعد 6 ماہ تک حکومت دے گی تنخواہ، اور ملیں گے یہ بڑے فائدے: یہاں جانیں تفصیل

    اس ملک کی حکومت نے اب گورنمنٹ اسکیم فار امپلائمنٹ (Government Scheme for Employment) یہ ذمہ داری اپنے سر پر لے لی ہے تاکہ ملک کے نوجوانوں کا مستقبل محفوظ بنایا جا سکے۔

    اس ملک کی حکومت نے اب گورنمنٹ اسکیم فار امپلائمنٹ (Government Scheme for Employment) یہ ذمہ داری اپنے سر پر لے لی ہے تاکہ ملک کے نوجوانوں کا مستقبل محفوظ بنایا جا سکے۔

    • Share this:
      ملک میں نوجوانوں کو پڑھائی کرنے کے بعد اگر حکومت نوکری اور تنخواہ (Youth Training and Skills) کا بھی بندوبست کرے تو اس سے بہتر کیا ہوگا؟ برطانیہ Britain میں حکومت نے اب گورنمنٹ اسکیم فار امپلائمنٹ (Government Scheme for Employment) یہ ذمہ داری اپنے سر پر لے لی ہے تاکہ ملک کے نوجوانوں کا مستقبل محفوظ بنایا جا سکے۔

      کورونا وائرس کی وجہ سے یہ بے روزگاری اور کریئر کا بحران دنیا کے تمام ممالک میں آیا۔ برطانیہ بھی کووڈ 19 سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے ممالک میں سے ایک تھا۔ اب برطانوی حکومت یہاں کے نوجوانوں کے لیے روزگار کی ایک نئی اسکیم شروع کر رہی ہے۔ اسکیم کا نام ہے - کک اسٹارٹ Kickstart ۔ اس کے تحت لوگوں کو تربیت دی جائے گی اور اس دوران انہیں انسینٹو بھی دیا جائے گا۔

      کیا ہے Kickstart اسکیم؟
      اس روزگار دلانے والی کک اسٹارٹ اسکیم (Kickstart Scheme) کے تحت نوجوانوں اور بزرگوں کو ٹرینی شپ اور ٹی لیول (Traineeships and T Levels) کی تربیت بھی حاصل ہوگی۔ اس سے نہ صرف ان کی مہارت میں اضافہ ہوگا بلکہ انہیں تجربہ بھی حاصل ہوگا۔ مختلف مہارتوں کے مطابق آپ ٹریننگ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ 16 سے 24 سال کے لوگوں کو کک اسٹارٹ اسکیم کا فائدہ ملے گا۔ حالانکہ بوڑھے لوگ بھی اس میں درخواست دے سکتے ہیں۔ انہیں ان کی پسند اور صلاحیت کے مطابق کاروباری تربیت دی جائے گی۔

      Employers کو بھی ہوگا فائدہ
      کک اسٹارٹ اسکیم (Kickstart Scheme) کا فائدہ نہ صرف ان لوگوں کو ملے گا جو ملازم ہیں بلکہ ملازمت دینے والوں کو بھی اس کا فائدہ ملے گا۔ل اس اسکیم کے تحت جو نوجوانوں کو روزگار کے مواقع فراہم کریں گے انہیں حکومت کی جانب سے 1500 پاؤنڈ یعنی تقریبا 1.5 لاکھ کی گرانٹ دی جائے گی تاکہ وہ سہولیات جمع کرسکیں۔ اس کے علاوہ حکومت نئے ملازم کی تنخواہ اور قومی انشورنس کی رقم 6 ماہ تک دیتی رہے گی۔ ایسی صورت حال میں یہ اسکیم آجر کے ساتھ ساتھ دینے والے کے لیے بھی ایک منافع بخش سودا ہوگی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: