உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا 5G Network فلائٹ کریش کا بن سکتا ہے باعث؟ بین الاقوامی پروازیں کیوں کی جارہی ہے منسوخ؟

    ایئر انڈیا نے شمالی امریکہ میں 5G انٹرنیٹ کی تعیناتی کی وجہ سے ہندوستان-امریکہ کے راستوں پر آٹھ پروازیں منسوخ کر دی تھیں۔

    ایئر انڈیا نے شمالی امریکہ میں 5G انٹرنیٹ کی تعیناتی کی وجہ سے ہندوستان-امریکہ کے راستوں پر آٹھ پروازیں منسوخ کر دی تھیں۔

    امریکہ جانے والی تمام پروازیں منسوخ نہیں ہو رہی ہیں۔ صرف چند مقامات جیسے لاس اینجلس، شکاگو، سان فرانسسکو اور دیگر بڑے مقامات جن میں 5G نیٹ ورکس ہیں اور چل رہے ہیں، وہاں کی پروازیں منسوخ کردی گئی ہے۔ بنیادی طور پر کچھ ایئر لائنز اس بات سے خوفزدہ ہیں کہ 5G نیٹ ورک درحقیقت ان فلائٹ الٹی میٹر میں مداخلت کر سکتے ہیں

    • Share this:
      اگرچہ ٹیکنالوجی کے شوقین افراد 5G کنیکٹیویٹی کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ ایئر لائنز اس سے ناخوش ہیں۔ یو ایس فیڈرل ایوی ایشن ایڈمنسٹریشن (FAA) نے حال ہی میں خبردار کیا ہے کہ 5G نیٹ ورک ان فلائٹ آلات الٹی میٹرز میں مداخلت کر سکتے ہیں، جو بنیادی طور پر زمین سے ہوائی جہاز کی اونچائی کی پیمائش کرتے ہیں۔ اس وارننگ کے فوراً بعد برٹش ایئرویز، ایمریٹس، جاپان ایئرلائنز، لفتھانسا، آل نیپون ایئرویز اور ایئر انڈیا (Air India) جیسی بڑی ایئرلائنز نے امریکہ کے لیے کچھ پروازیں منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

      نوٹ کریں کہ امریکہ جانے والی تمام پروازیں منسوخ نہیں ہو رہی ہیں۔ صرف چند مقامات جیسے لاس اینجلس، شکاگو، سان فرانسسکو اور دیگر بڑے مقامات جن میں 5G نیٹ ورکس ہیں اور چل رہے ہیں، وہاں کی پروازیں منسوخ کردی گئی ہے۔ بنیادی طور پر کچھ ایئر لائنز اس بات سے خوفزدہ ہیں کہ 5G نیٹ ورک درحقیقت ان فلائٹ الٹی میٹر میں مداخلت کر سکتے ہیں اور پرواز کے حادثے کا باعث بن سکتے ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ اس وقت بھی خطرہ کیوں مول لیں جب ایف اے اے خود اس کے بارے میں انتباہ دے رہا ہو۔ یہ کہہ کر قارئین کو جو سمجھنا چاہیے وہ یہ ہے کہ بہت سی دوسری ایئرلائنز ہیں جیسے ورجن اٹلانٹک، ایئر فرانس-KLM اور دیگر جنہوں نے امریکہ کے لیے کوئی پرواز منسوخ نہیں کی ہے۔

      ایئر انڈیا نے بوئنگ B777 ہوائی جہاز پر 6 ہندوستان-امریکی پروازیں دوبارہ شروع کیں۔ خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کے مطابق نام نہاد 5G خوف کے باوجود ایئر انڈیا نے اعلان کیا کہ اس نے بوئنگ B777 طیاروں پر ہندوستان-امریکہ کی چھ پروازیں دوبارہ شروع کر دی ہیں جب بوئنگ نے خود انہیں چلانے کی منظوری دی تھی۔ یہ اس وقت ہوا جب ایئر انڈیا نے شمالی امریکہ میں 5G انٹرنیٹ کی تعیناتی کی وجہ سے ہندوستان-امریکہ کے راستوں پر آٹھ پروازیں منسوخ کر دی تھیں۔

      ائیرلائنز امریکہ میں 5G رول آؤٹ سے کیوں خوفزدہ ہیں؟

      یہ سب فریکوئنسی پر ابلتا ہے۔ تعدد کی حد جس کے ساتھ الٹی میٹر کام کرتے ہیں 4.2-4.4 GHz ہے۔ مسئلہ یہ ہے کہ 5G فریکوئنسی اس حد کے قریب ہے اور مداخلت کا سبب بن سکتی ہے۔ رائٹرز کی ایک رپورٹ کے مطابق الٹی میٹر ریڈ آؤٹ کا استعمال خودکار لینڈنگ کی سہولت اور ونڈ شیئر نامی خطرناک کرنٹ کا پتہ لگانے میں مدد کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔

      یونائیٹڈ ایئر لائنز کے سی ای او سکاٹ کربی نے گزشتہ ماہ کہا تھا کہ ایف اے اے کی 5 جی ہدایات تقریباً 40 بڑے امریکی ہوائی اڈوں پر ریڈیو الٹی میٹرز کے استعمال پر پابندی لگائیں گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: