ہوم » نیوز » عالمی منظر

کینیڈا نے ہندوستانیوں کو 'تیسرے ملک' کے راستے سے سفر کرنے کی دی اجازت، نئی ٹریول ایڈوائزری جاری

نظرثانی شدہ سرکاری ٹریول ایڈوائزری کے مطابق کینیڈا ہندوستان سے COVID-19 کے مالیکیولر ٹیسٹ رپورٹ کو قبول نہیں کرے گا۔ لہذا مسافروں کو کینیڈا کا سفر کرنے سے پہلے اپنے آپ کو کسی ’تیسرے ملک‘ میں کورونا وائرس کے لئے ٹیسٹ کروانا ہوگا۔

  • Share this:
کینیڈا نے ہندوستانیوں کو 'تیسرے ملک' کے راستے سے سفر کرنے کی دی اجازت، نئی ٹریول ایڈوائزری جاری
کینیڈا نے ہندوستانیوں کو 'تیسرے ملک' کے راستے سے سفر کرنے کی دی اجازت، نئی ٹریول ایڈوائزری جاری

کینیڈا کی حکومت نے اپنی حالیہ عالمی ٹریول ایڈوائزری میں 21 جولائی تک ہندوستان - کینیڈا کی براہ راست پروازوں کو معطل کرنا جاری رکھا ہے۔ یہ توسیع مہلک کورونا وائرس (COVID-19) کے پیش نظر سامنے آئی ہے۔ ہندوستانی مسافروں کو جنھیں اس عرصے میں کینیڈا جانا ہے، انھیں ’بالواسطہ راستے‘ کے ذریعے پرواز کرنا پڑے گا۔


نظرثانی شدہ سرکاری ٹریول ایڈوائزری کے مطابق کینیڈا ہندوستان سے COVID-19 کے مالیکیولر ٹیسٹ رپورٹ کو قبول نہیں کرے گا۔ لہٰذا مسافروں کو کینیڈا کا سفر کرنے سے پہلے اپنے آپ کو کسی ’تیسرے ملک‘ میں کورونا وائرس کے لئے ٹیسٹ کروانا ہوگا۔


حکومت کینیڈا کی جانب سے ہندوستانی مسافروں کے لئے جاری کردہ نظرثانی شدہ عالمی سفری ایڈوائزری کو یہاں پڑھا جاسکتا ہے۔


ایڈوائزری کے مطابق ان مسافروں کو جنہوں نے پہلے COVID-19 وائرس مثبت ہو اور وہ ہندوستان سے کینیڈا جا رہے ہیں، انہیں اب روانگی سے قبل 14 سے 90 دن کے درمیان کئے جانے والے کورونا وائرس ٹیسٹ کا ثبوت فراہم کرنا ہوگا۔ یہ ثبوت کسی تیسرے ملک میں حاصل کرنا ضروری ہے۔ اس سے پہلے کہ ہندوستانی مسافر کینیڈا کا سفر جاری رکھیں۔ آپ کو داخلہ لینے اور کم سے کم 14 دن تک کسی تیسرے ملک میں رہنے کی ضرورت ہوگی۔
کینیڈا کے حکام نے نافذ کردہ یہ کووڈ۔19 کے قواعد و ضوابط میں پیشہ ورانہ، تعلیمی یا دیگر وجوہات کی بناء پر ملک جانے والے ہندوستانی مسافروں کی پریشانیوں میں حائل رکاوٹیں شامل کردی ہیں۔ کچھ ممالک ایسے ہیں جو ہندوستان سے آنے والے مسافروں کو پہنچنے کے بعد کم از کم 14 دن کی مدت کے لئے قرنطینہ میں ڈال سکتے ہیں۔ اس سے ان کے ٹائم فریم میں رکاوٹ آئے گی اور ان کے اخراجات میں بھی اضافہ ہوگا۔

تاہم کینیڈا پہلا ملک نہیں ہے، جس نے ہندوستان سے سفر کرنے والے مسافروں کے لئے سفری پابندیاں لگائیں۔ بہت سارے ممالک ایسے ہیں جنہوں نے ہندوستان سے آنے والے مسافروں اور خاص طور پر ان لوگوں کے لئے جو پہلے COVID-19 کے لئے مثبت ٹیسٹ کر چکے ہیں ان کے لئے داخلے یا آمد و رفت پر پابندی ہے۔ اگر مسافر راہداری کے دوران مثبت جانچ ہوتا ہے تو ، ان کو قرنطینہ میں وقت گزارنا پڑسکتا ہے یا انہیں اپنی روانگی کے مقام پر واپس بھیجا جاسکتا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 17, 2021 12:16 AM IST