உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ukraine: یوکرین کاکارگوطیارہ یونان میں گرکرتباہ، دھماکوں کی آوازسےلرزاٹھی اطراف کی آبادی

    یہ طیارہ تقریباً 40 کلومیٹر (25 میل) دور گر کر تباہ ہو گیا۔

    یہ طیارہ تقریباً 40 کلومیٹر (25 میل) دور گر کر تباہ ہو گیا۔

    یونانی شہر پاگیو کی میونسپلٹی کے میئر فلیپس ایناستاسائڈس نے ایسوسی ایٹڈ پریس کو بتایا کہ ہم چند منٹ پہلے تک دھماکوں کی آوازیں سن رہے تھے۔ میں جائے حادثہ سے تقریباً 300 میٹر کے فاصلے پر ہوں۔

    • Share this:
      حکام نے بتایا کہ یوکرینی ہوائی جہاز کے ذریعے چلنے والا ایک انٹونوف کارگو طیارہ (Antonov cargo plane) ہفتے کے روز شمالی یونان کے شہر کاوالا (Kavala) کے قریب گر کر تباہ ہو گیا۔ یونانی سول ایوی ایشن کے حکام کا کہنا ہے کہ یہ پرواز سربیا سے اردن کی طرف جارہی تھی، لیکن وہ اس بات کی تصدیق نہیں کرسکے کہ طیارے میں کتنے افراد سوار تھے یا طیارے کا کارگو نمبر کیا تھا۔ اسے میریڈیئن چلاتا تھا، جو ایک کارگو کیریئر ہے۔

      پائلٹ حکام کو طیارے کے انجنوں میں سے ایک میں خرابی کے بارے میں آگاہ کرنے میں کامیاب ہو گیا اور اسے تھیسالونیکی یا کاوالا ہوائی اڈوں میں سے کسی ایک میں لینڈنگ کا اختیار دیا گیا۔ یونان کی سول ایوی ایشن اتھارٹی نے بتایا کہ اس نے کاوالا کا انتخاب کیا، جو قریب تھا، لیکن طیارہ ہوائی اڈے کے مغرب میں تقریباً 40 کلومیٹر (25 میل) دور گر کر تباہ ہو گیا۔

      مزید پڑھیں:

      یونانی شہر پاگیو کی میونسپلٹی کے میئر فلیپس ایناستاسائڈس (Filippos Anastassiadis) نے ایسوسی ایٹڈ پریس کو بتایا کہ ہم چند منٹ پہلے تک دھماکوں کی آوازیں سن رہے تھے۔ میں جائے حادثہ سے تقریباً 300 میٹر کے فاصلے پر ہوں۔

      مزید پڑھیں:


      مقامی لوگوں نے آگ کا گولہ دیکھنے کی اطلاع دی۔ دھماکوں نے مقامی لوگوں اور کچھ یونانی میڈیا میں قیاس آرائیوں کو جنم دیا ہے کہ طیارہ دھماکہ خیز مواد لے کر جا رہا تھا۔ حادثے کی جگہ دو گاؤں کے قریب کھیتوں کی زمین پر ہے جو پاگیو میونسپلٹی کا حصہ ہیں۔ فائر سروس نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: