உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lunar Eclipse 2022: ہندوستان میں آج دیکھاجارہاہے’بلڈ مون‘ چاند گرہن، یہ کیوں ہوتاہے؟

    سال 1990 کی دہائی میں ماہرین فلکیات نے ملکی وے کے مرکز کے قریب روشن ترین ستاروں کے مدار کی نقشہ کشی کی

    سال 1990 کی دہائی میں ماہرین فلکیات نے ملکی وے کے مرکز کے قریب روشن ترین ستاروں کے مدار کی نقشہ کشی کی

    چاند گرہن سے چاند مکمل ہونے سے بالکل پہلے سرخ رنگ کا نظر آئے گا۔ یہ اسی روشنی کے رجحان کی وجہ سے ہوتا ہے جسے 'ریلی اسکیٹرنگ' کہا جاتا ہے، جو آسمان کو نیلا اور غروب آفتاب کا رنگ سرخ بنا دیتا ہے۔

    • Share this:
      Lunaسال کا پہلا چاند گرہن (Lunar Eclipse) اگلے 24 گھنٹوں میں نظر آسکتا ہے۔ سال 2022 کا پہلا چاند گرہن 16 مئی (پیر) کو ہوگا، جو سال کے پہلے سورج گرہن کے 30 اپریل کو لگنے کے پندرہ دن بعد ہوگا۔

      ہندوستان میں چاند گرہن کا وقت:

      ناسا (NASA) کے مطابق چاند گرہن 16 مئی کو 1:32 UTC پر شروع ہوگا جو ہندوستانی معیاری وقت (IST) کے وقت صبح 7:02 بجے ہے۔ جزوی چاند گرہن 2:27 UTC یا IST صبح 7:57 پر شروع ہوتا ہے۔ کل 3:29 UTC یا صبح 8:59 IST پر شروع ہوتا ہے۔

      مکمل چاند گرہن 4:53 UTC یا 10:23 بجے IST پر ختم ہوتی ہے۔ جزوی چاند گرہن 5:55 UTC (11:25 am IST) پر ختم ہوتا ہے اور آخر میں قلمی گرہن 6:50 UTC (12:20 pm IST) پر ختم ہوتا ہے۔

      یہ کہاں نظر آتا ہے؟ ہندوستان میں کیسے دیکھیں؟

      سال 2022 کا پہلا چاند گرہن دنیا کے کئی حصوں بشمول امریکہ سے لے کر افریقہ اور مغربی یورپ تک نظر آئے گا۔ تاہم یہ ہندوستان کے کسی بھی حصے سے براہ راست آسمان پر نظر نہیں آئے گا۔

      اس کے باوجود ہندوستان میں رہنے والے لوگ اب بھی اسے دیکھ سکتے ہیں ایک لائیو اسٹریمنگ سروس کی بدولت جو NASA کی طرف سے پیش کی گئی ہے جو دنیا کے مختلف حصوں سے آراء نشر کرتی ہے۔ چاند گرہن کو دیکھنے میں دلچسپی رکھنے والے افراد ناسا کے فیس بک پیج، یوٹیوب چینل یا خلائی ایجنسی کی آفیشل ویب سائٹ پر براہ راست لائیو سٹریم لنک پر جا کر استعمال کر سکتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شیوسینا کی ریلی میں Uddhav Thackerayکی للکار،کہا-بی جے پی داود کو بھی لڑواسکتی ہے الیکشن

      دنیا کے کسی بھی حصے میں جہاں چاند گرہن کو کھلی آنکھوں سے دیکھا جا سکے گا، وہاں کے لوگوں کو اس واقعہ کو دیکھنے کے لیے کسی خاص آلات کی ضرورت نہیں ہے۔ دوربین یا دوربین چاند کے مجموعی نظارے اور سرخی میں اضافہ کریں گی۔

      مزید پڑھیں: Gold: سونے سے ملازمین کی تنخواہوں کی ادائیگی! جانیے دنیا کی کونسی ہے وہ کمپنی؟



      چاند کا رنگ سرخ کیوں نظر آتا ہے؟

      چاند گرہن سے چاند مکمل ہونے سے بالکل پہلے سرخ رنگ کا نظر آئے گا۔ یہ اسی روشنی کے رجحان کی وجہ سے ہوتا ہے جسے 'ریلی سکیٹرنگ' کہا جاتا ہے، جو آسمان کو نیلا اور غروب آفتاب کا رنگ سرخ بنا دیتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: