ہوم » نیوز » عالمی منظر

چینی وزیر خارجہ کا بڑا بیان، کہا- ایک دوسرے کے لئے خطرہ نہیں، دوست ہیں ہندوستان اور چین

India-China Border Dispute: چین کے وزیر خارجہ نے کہا ’کئی اہم موضوعات پر، ہمارے رخ ایک جیسے ہیں یا قریبی ہیں اور مشترکہ قومی حقائق کے سبب ایسا ہے، اس لئے چین اور ہندوستان ایک دوسرے کے دوست اور شراکت ہیں۔ نہ کہ خطرہ یا حریف ہیں۔

  • Share this:
چینی وزیر خارجہ کا بڑا بیان، کہا- ایک دوسرے کے لئے خطرہ نہیں، دوست ہیں ہندوستان اور چین
چینی وزیر خارجہ کا بڑا بیان، کہا- ایک دوسرے کے لئے خطرہ نہیں، دوست ہیں ہندوستان اور چین

بیجنگ: چینی وزیر خارجہ وانگ یی نے اتوار کو کہا کہ چین (China) اور ہندوستان (India) کو سرحد موضوع کے حل کے لئے ایک دوسرے کو نقصان پہنچانا اور آپس میں خدشہ کرنا چھوڑ دینا چاہئے اور دوطرفہ تعاون کی توسیع کرکے موافق ماحول بنانا چاہئے۔ وانگ نے چین اور ہندوستان کے درمیان تعلقات کے لئے سرحدی تنازعہ کے پوری طرح سے ذمہ دار نہیں ہونے کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ دونوں ملک دوست اور شراکت دار ہیں، لیکن انہیں ایک دوسرے پر شک کرنا چھوڑ دینا چاہئے۔


انہوں نے گزشتہ سال مئی میں مشرقی لداخ (Eastern Ladakh) میں سرحدی ڈیڈ لاک ہونے کے بعد سے ہندوستان- چین تعلقات کی موجودہ حالت پر اپنے سالانہ پریس کانفرنس میں ایک سوال کے جواب میں کہا کہ یہ ضروری ہے کہ دونوں ملک اپنے تنازعہ کا نمٹارہ کریں اور دوطرفہ تعاون کی توسیع کریں۔ انہوں نے کہا، ’سرحدی تنازعہ، تاریخ کی دین ہے، یہ چین - ہندوستان تعلقات کے لئے پوری طرح سے ذمہ دار نہیں ہے‘۔


مشرقی لداخ میں کشیدگی پر خاموشی


وانگ نے چین کی پارلیمنٹ نیشنل پیپلز کانگریس کے سالانہ سیشن سے الگ پریس کانفرنس میں کہا، ’یہ ضروری ہے کہ دونوں فریق تنازعہ کو ڈپٹی کمشنر نمٹارہ کریں اور ساتھ ہی تعاون کریں، تاکہ موضوع کے حل کے لئے سازگار حالات بن سکے‘۔ حالانکہ، انہوں نے دونوں ممالک کے درمیان 10 مرحلے کی فوجی سطح کی بات چیت کے بعد مشرقی لداخ میں پینگونگ جھیل کے شمالی اور جنوبی ساحل سے فوجیوں کے حال ہی میں پیچھے ہٹنے کے موضوع پر کچھ نہیں کہا۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Mar 07, 2021 11:31 PM IST