உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سری لنکا کے اسپتالوں میں دواؤں کی قلت، صدارتی دفتر کے باہر مظاہرین نے منایا روایتی نیا سال، فچ نے کم کی ریٹنگ

    سری لنکا میں صدارتی دفتر کے سامنے دودھ اُبالتے ہوئے مظاہرین۔

    سری لنکا میں صدارتی دفتر کے سامنے دودھ اُبالتے ہوئے مظاہرین۔

    وزارت صحت نے ملک کے کچھ اسپتالوں میں ادویات اور آلات کی کمی کی بات کی ہے۔ نیوز وائر نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ ہندوستان سمیت دیگر ممالک سے قرضے ملنے میں تاخیر کی وجہ سے ادویات کی سپلائی چین متاثر ہوئی ہے۔

    • Share this:
      کولمبو: سری لنکا میں مظاہرین صدارتی دفتر کے باہر اپنا روایتی نیا سال مناتے ہوئے ایک دوسرے سے دودھ، چاول اور کیک شیئر کر رہے ہیں۔ صدر گوٹابایا راجا پکسے کے دفتر کے دروازے پر مظاہرین انہیں ملک کی بگڑتی ہوئی معاشی حالت کا ذمہ دار ٹھہرا رہے ہیں۔ ان پر بدعنوانی اور غلط حکمرانی کا الزام لگاتے ہوئے اپنے طاقتور خاندان سے استعفیٰ دینے کے لیے بھی زور دے رہے ہیں اور بدھ کے روز وزیر اعظم مہندا راجا پکسے کی بات چیت کی پیشکش کو بھی ٹھکرا دیا ہے۔

      مظاہرین نے ڈالا ڈیرا
      مظاہرین نے نئے سال کی تقریبات کا آغاز صبح 8.41 بجے کیا۔ 9.07 بجے شب اُبلا ہوا دودھ۔ سری لنکا میں، نئے سال کے اچھے وقت میں دودھ کا گرنا فلاح و بہبود کا اشارہ سمجھا جاتا ہے۔ نئے سال کے پہلے کھانے پر (صبح 10.17 بجے) انہوں نے صدارتی دفتر کے باہر روایتی مٹھائیاں تقسیم کیں، جہاں وہ ہفتہ سے ڈیرے ڈالے ہوئے ہیں۔ وہ نام نہاد کرپٹ سیاسی کلچر میں بھی انقلابی تبدیلی کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ مظاہرے میں سری لنکا کے لیجنڈ موسیقار وکٹر رتنائیکے اور سابق کرکٹر روشن مہاناما نے بھی شرکت کی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سری لنکا 51 ارب ڈالر کا غیر ملکی قرض ادا کرنے سے قاصر، حکومت نے رکھی یہ تجویز

      فچ نے سری لنکا کی گرائی ریٹنگ
      بین الاقوامی ریٹنگ ایجنسی فچ نے سری لنکا کی خودمختار درجہ بندی کو CCC سے گھٹا کر C کر دیا ہے۔ سری لنکا کو 18 اپریل کو 122.5 ملین ڈالر کے بانڈز کی ادائیگی کرنی ہے۔ اگر اس دن بانڈ کی ادائیگی نہیں کی جاتی ہے تو، Fitch ایک محدود ڈیفالٹ ریٹنگ RD جاری کرے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Pakistan: کانٹوں بھراتاج پہننے والے پاکستانی وزیراعظم شہباز شریف کے سامنے کیاکیاہیں چیلنج؟

      اسپتال میں دواؤں کی قلت
      وزارت صحت نے ملک کے کچھ اسپتالوں میں ادویات اور آلات کی کمی کی بات کی ہے۔ نیوز وائر نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ ہندوستان سمیت دیگر ممالک سے قرضے ملنے میں تاخیر کی وجہ سے ادویات کی سپلائی چین متاثر ہوئی ہے۔ سری لنکا کے حکام نے بین الاقوامی ایجنسیوں، غیر ملکیوں اور ان کے این آر آئیز سے عطیات دینے کی اپیل کی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: