உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    China News:چین نے تیسرے بحری جنگی جہاز’فوجیان‘ کو کیا لانچ، خوبیاں جان کر آپ بھی رہ جائیں گے حیران

    چین نے اپنے تیسرے جنگی بحری  جہاز فوجیان کو کیا لانچ۔

    چین نے اپنے تیسرے جنگی بحری جہاز فوجیان کو کیا لانچ۔

    China News: واشنگٹن میں واقع ایک تھنک ٹینک نے کہا ہے کہ فوجیان کا الیکٹرومیگنیٹک کیٹاپلٹ اسیسٹیڈ لانچ سسٹم، لیوننگ اور شیڈونگ، اس کے دو اسکی جمپ اسٹائل سسٹم سے ایک بڑ اپ گریڈ ہے۔

    • Share this:
      China News:شنگھائی: چین نے جمعہ کو اپنا تیسرا طیارہ بردار بحری جہاز "فوجیان" لانچ کیا ہے۔ صوبہ فوجیان کے نام سے منسوب یہ کیریئر مکمل طور پر چین کی جانب سے ڈیزائن اور تیار کیا گیا تھا۔ نئے کیریئر کو شنگھائی میں ایک لانچ ایونٹ میں پانی میں اتارا گیا۔ چین کی کمیونسٹ پارٹی کی مرکزی کمیٹی کے پولیٹیکل بیورو کے رکن اور سینٹرل ملٹری کمیشن (CMC) کے وائس چیئرمین ژو کیلیانگ نے بحری جہاز حاصل کرنے والی نیوی یونٹ کو نام کا سرٹیفکیٹ پیش کیا۔

      چینی سرکاری میڈیا کے مطابق، CMC کی طرف سے منظور شدہ، فوجیان کو نمبر 18 دیا گیا تھا۔ یہ چین میں مقامی طور پر بنایا جانے والا پہلا کیریئر ہے جو کیٹاپولٹس استعمال کرتا ہے۔ 80,000 ٹن سے زیادہ کے مکمل بوجھ کے ساتھ، کیریئر برقی مقناطیسی کیٹاپولٹس اور گرفتار کرنے کے آلات سے لیس ہے۔

      نیا کیریئر شیڈول کے مطابق مورنگ ٹرائلز اور سمندری آزمائشوں سے گزرے گا۔ سرکاری میڈیا نے اطلاع دی ہے کہ فوجیان نامی یہ کیریئر، ملک کے پہلے برقی مقناطیسی کیٹاپلٹ اور گرفتار کرنے والے آلات سے لیس ہے۔

      دی گلوبل ٹائمز نے اطلاع دی ہے کہ فوجیان چین کا پہلا مکمل طور پر مقامی طور پر تیار اور بنایا ہوا طیارہ بردار بحری جہاز ہے جس میں کیٹپلٹ ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اس میں ایک سپاٹ، سیدھا فلائٹ ڈیک ہے جس میں برقی مقناطیسی کیٹپلٹس اور گرفتاری کے آلات نصب ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      UNمیں ہندوستان کا کرارا جواب، کہا-رواداری اور جامع طرز عمل ہمارا کردار

      یہ بھی پڑھیں:
      India Indonesia:جئے شنکر اور مارسوڈی نے کی ہند-انڈونیشیا سفارتی تعلقات کی جائزہ میٹنگ

      واشنگٹن میں واقع ایک تھنک ٹینک نے زور دیتے ہوئے کہا ہے کہ اس کا الیکٹرومیگنیٹک کیٹاپلٹ اسیسٹیڈ لانچ سسٹم، لیوننگ اور شیڈونگ، اس کے دو اسکی جمپ اسٹائل سسٹم سے ایک بڑ اپ گریڈ ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: