உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UN Sanctions:نارتھ کوریا پر پابندی کی امریکی تجویز کو ہندوستان کی حمایت، چین اور روس نے کیا ویٹو

    نارتھ کوریا کو ملا چین اور روس کا ساتھ۔ امریکہ کی تجویز کی ہندوستان نے کی حمایت۔

    نارتھ کوریا کو ملا چین اور روس کا ساتھ۔ امریکہ کی تجویز کی ہندوستان نے کی حمایت۔

    UN Sanctions: ویٹو تجویز امریکی صدر جو بائیڈن کے دورہ ایشیا کے دوران شمالی کوریا کی جانب سے تین بیلسٹک میزائل (آئی سی بی ایم) داغے جانے کے ایک دن بعد لائی گئی۔ اقوام متحدہ میں امریکی سفیر لنڈا تھامس گرین فیلڈ نے ویٹو کو سلامتی کونسل کے لیے "مایوس کن دن" قرار دیا۔

    • Share this:
      UN Sanctions:ہندوستان نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں شمالی کوریا پر پابندیاں بڑھانے کی امریکی تجویز کی حمایت کی جب کہ چین اور روس نے قرارداد کو ویٹو کردیا۔ امریکا نے یہ تجویز شمالی کوریا کی جانب سے کیے گئے تین میزائل تجربات کے خلاف احتجاج میں پیش کی تھی۔ شمالی کوریا نے یہ تجربات حال ہی میں امریکی صدر جو بائیڈن کے جنوبی کوریا اور جاپان کے دورے کے بعد کیے تھے۔

      سلامتی کونسل میں امریکی مستقل سیکرٹری لنڈا تھامس گرین فیلڈ نے کہا کہ شمالی کوریا جوہری تجربے کی تیاری کر رہا ہے۔ ہم اسے متنبہ کرنے کے لیے پابندیوں کو بڑھانا اور انہیں مضبوطی سے نافذ کرنا چاہتے ہیں۔ تجویز میں خام تیل سے لے کر تمباکو سمیت کئی مصنوعات پر پابندی لگانے کی بات کی گئی تھی۔ لیکن چین اور روس کے ویٹو کی وجہ سے یہ تجویز آگے نہ بڑھ سکی۔ ان دونوں ممالک نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں امریکہ کی طرف سے لائی گئی قرارداد کو ویٹو کر دیا۔ جس کی وجہ سے شمالی کوریا پر نئی پابندیوں کا مطالبہ کرنے والی یہ قرارداد منظور نہیں ہو سکی۔

      2006 میں پیانگ یانگ کو سزا دینے کے بعد سے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل پہلی بار عوامی سطح پر منقسم رہی۔ قرارداد کے مسودے میں شمالی کوریا کو تمباکو اور تیل کی برآمدات پر پابندی کی تجویز دی گئی تھی۔ شمالی کوریا کے رہنما کم جونگ ایک سگریٹ چین اسموکر ہیں۔ انہیں لازار ہیکنگ گروپ کو بھی بلیک لسٹ کرنا پڑا، جو امریکہ کا کہنا ہے کہ شمالی کوریا سے منسلک ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Food Crisis Reason:ان وجوہات سے ہوئی کھانے پینے کی چیزیں مہنگی،WTOنے دیا جواب

      یہ بھی پڑھیں:
      IMFنےپاکستان کو6بلین ڈالر کے بیرونی فنڈنگ سہولت کی اگلی قسط جاری کرنے سے کردیا انکار

      ویٹو تجویز امریکی صدر جو بائیڈن کے دورہ ایشیا کے دوران شمالی کوریا کی جانب سے تین بیلسٹک میزائل (آئی سی بی ایم) داغے جانے کے ایک دن بعد لائی گئی۔ اقوام متحدہ میں امریکی سفیر لنڈا تھامس گرین فیلڈ نے ویٹو کو سلامتی کونسل کے لیے "مایوس کن دن" قرار دیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: