உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    China-Taiwan: کیا اب چین بھی تائیوان کوبنائےگامیدان جنگ؟ تائیوان کے اطراف چینی فوجی مشقیں شروع!

    بیجنگ تائیوان کو اپنا مانتا  ہے

    بیجنگ تائیوان کو اپنا مانتا ہے

    تائیوان نے کہا کہ ان مشقوں سے اقوام متحدہ کے قوانین کی خلاف ورزی کی جارہی ہیں۔ اس نے ہمارے علاقوں پر حملہ کیا اور یہ اس کی فضائی اور سمندری ناکہ بندی کے مترادف ہے۔

    • Share this:
      چین (China) نے تائیوان (Taiwan) کے ارد گرد بڑے پیمانے پر فوجی، سمندری اور فضائی مشقیں شروع کی ہیں۔ یہ اقدام اس وقت سامنے آیا ہے جب امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) کے تائی پے (Taipei) سے روانگی ہوئی، جس کی وجہ سے بیجنگ کو مشتعل کیا گیا۔ سرکاری میڈیا نے اطلاع دی ہے کہ تائیوان کے آس پاس کے چھ علاقوں میں براہ راست فائر کرنے کی مشقیں مقامی وقت کے مطابق دوپہر (04:00 جی ایم ٹی) تک جاری ہیں۔

      چین نے پیلوسی کی آمد کے بعد منگل کی رات فوجی مشقیں شروع کیں اور بعد میں پیلوسی کے دورے کے جواب میں جوابی اقتصادی پابندیوں کا اعلان کیا۔ بدھ کو فوجی سرگرمیاں جاری رہیں، تائیوان نے کہا کہ ان مشقوں سے اقوام متحدہ کے قوانین کی خلاف ورزی کی جارہی ہیں۔ اس نے ہمارے علاقوں پر حملہ کیا اور یہ اس کی فضائی اور سمندری ناکہ بندی کے مترادف ہے۔

      بیجنگ تائیوان کو اپنا مانتا ہے اور اس نے جزیرے پر قبضہ کرنے کے لیے طاقت کے استعمال کو مسترد نہیں کیا ہے۔ امریکہ، چین کے ساتھ باضابطہ سفارتی تعلقات رکھتے ہوئے تائیوان کے بارے میں اسٹرٹیجک ابہام کی پالیسی پر عمل پیرا ہے اور قانون کے تحت جزیرے کو اپنے دفاع کے لیے ذرائع فراہم کرنے کا پابند ہے۔

      جمعرات کو گلوبل ٹائمز نے مشقوں کو دوبارہ اتحاد کے آپریشن کے لیے ایک مشق کے طور پر تیار کیا۔ اس نے چینی سرزمین کے فوجی ماہر سونگ ژونگ پنگ کے حوالے سے کہا کہ مستقبل کے فوجی تنازع کی صورت میں اس بات کا امکان ہے کہ اس وقت جن آپریشنل منصوبوں کی مشق کی جا رہی ہے، ان کو براہ راست جنگی کارروائیوں میں تباہ کیا جائے۔

      اس نے اطلاع دی کہ فوج نے تائیوان آبنائے کے پار لائیو طویل فاصلے تک مار کرنے والے توپ خانے کو لانچ کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔ اگر پی ایل اے کے روایتی میزائلوں کو مین لینڈ سے تائیوان کے مغرب کی طرف چھوڑا جائے اور اس کے مشرق میں اہداف کو نشانہ بنایا جائے، تو اس کا مطلب یہ ہے کہ میزائل جزیرے کے اوپر سے پرواز کریں گے، جو کہ بے مثال ہے

      یہ بھی پڑھیں:

      MP News: ہندوستان، پاکستان اور بنگلہ دیش کے بیچ فیڈریشن بناکر مسائل کو حل کیا جا سکتا ہے : پنڈت راج ناتھ شرما

      ان چھ علاقوں میں سے کچھ جہاں بیجنگ نے کہا ہے کہ مشقیں تائیوان کے علاقائی سمندر میں ہوں گی۔ جزیرے نے پہلے ہی شپنگ فرموں اور ایئر لائنز کو ان مقامات سے بچنے کے لیے خبردار کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      LPG Cylinder:مہنگے ہوئے بڑے سلینڈر تو چھوٹے سلینڈروں کے بڑھی فروخت،آگرہ میں فروخت 30 فیصد تک بڑھی

      فوج کی کنمین ڈیفنس کمانڈ کے میجر جنرل چانگ زون سنگ نے خبر رساں ادارے روئٹرز کو بتایا کہ چینی ڈرون ایک جوڑے میں آئے اور بدھ کی رات تقریباً 9 بجے (13:00 جی ایم ٹی) اور رات 10 بجے (14:00 جی ایم ٹی) پر دو بار کنمین کے علاقے میں اڑے۔ انھوں نے کہا کہ ہم نے فوری طور پر انتباہ جاری کرنے اور انہیں بھگانے کے لیے آگ بھڑکائی۔ اس کے بعد وہ پلٹ گئے۔ وہ ہمارے محدود علاقے میں آئے اور اسی وجہ سے ہم نے انہیں منتشر کر دیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: