ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

بیرونی ممالک میںCo-WIN پلیٹ فارم کی شروعات کے لیے 6اداروں کا انتخاب، ادارے ایسے کرینگے کام

حکومت ان فرموں کے لیے رواں ماہ تین روزہ تکنیکی تربیتی پروگرام کا اہتمام کرے گی اور مکمل تکنیکی دستاویزات ، سافٹ ویئر کا انسٹالیبل ورژن اور کو وین پلیٹ فارم کا سورس کوڈ پیش کرے گی۔

  • Share this:
بیرونی ممالک میںCo-WIN پلیٹ فارم کی شروعات کے لیے 6اداروں کا انتخاب، ادارے ایسے کرینگے کام
کووڈ ٹیکہ کاری کے لئے تیار کئے گئے کوون پلیٹ فارم کو اوپن سورس بنایا جارہا ہے

حکومت کی طرف سے چھ معروف کنسلٹنسی کمپنیوں کا اندراج کیا جا سکتا ہے تاکہ وہ ویکسینیشن پروگرام میں اپنانے کے لیے ہندوستان کے کووڈ ویکسین انٹیلی جنس نیٹ ورک (Co-WIN) پلیٹ فارم کے بارے میں تکنیکی معلومات پیش کریں۔


ان چھ کمپنیوں میں ڈیلوئٹ ٹوچے توہمتسو انڈیا ایل ایل پی Deloitte Touche Tohmatsu India LLP، کے پی ایم جی انشورنس اینڈ کنسلٹنگ سروسز ایل ایل پی KPMG Assurance and Consulting Services LLP، این ایس ڈی ایل ای گورننس انفراسٹرکچر لمیٹڈ NSDL e-Governance Infrastructure Limited، پرائس واٹر ہاؤس کوپرز پرائیویٹ لمیٹڈ PricewaterhouseCoopers Private Limited، ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز لمیٹڈ Tata Consultancy Services Limited اور ٹریگن ٹیکنالوجیز لمیٹڈ Trigyn Technologies Limited شامل ہیں۔


کووین پورٹل (CoWIN Portal)
کووین پورٹل (CoWIN Portal)


حکومت ان فرموں کے لیے رواں ماہ تین روزہ تکنیکی تربیتی پروگرام کا اہتمام کرے گی اور مکمل تکنیکی دستاویزات ، سافٹ ویئر کا انسٹالیبل ورژن اور کو وین پلیٹ فارم کا سورس کوڈ پیش کرے گی۔ تربیت کے بعد ایک تشخیصی عمل کیا جائے گا اور کامیاب تکمیل کے بعد حکومت کمپنیوں کے نام کو ان کے نام کی تصدیق کے طور پر Co-WIN پورٹل پر شائع کرے گی۔

حکومت اس وجہ سے تصدیق کرے گی کہ ان کمپنیوں کو ممکنہ اختیارات کے طور پر دستیاب کیا جا سکتا ہے تاکہ دلچسپی رکھنے والے ممالک اپنے سسٹم انٹیگریٹر یا کنسلٹنٹ کے طور پر منتخب کر سکیں۔ اس کے بعد حکومت نے اپنے ملک میں ویکسینیشن کے انتظام کے لیے اس پلیٹ فارم کو استعمال کرنے کے خواہش مند کسی بھی ملک کے ممالک کو Co-WIN پلیٹ فارم دستیاب کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور حکومت Co-WIN یا اس کے اجزاء کے استعمال کے لیے کوئی مالی معاوضہ یا لائسنس فیس وصول نہیں کرے گی۔
متعدد بیرون ممالک نے ہندوستان کی طرف سے دنیا کے سب سے بڑے ویکسینیشن پروگرام کو چلانے کے لیے استعمال کیے جانے والے Co-WIN پلیٹ فارم کو اپنانے میں اپنی دلچسپی کا اظہار کیا ہے اور حکومت کی جانب سے گزشتہ ماہ مختلف ممالک کے ساتھ عالمی ویب کانفرنس کی گئی تھی۔

کووین پورٹل (CoWIN Portal)
کووین پورٹل (CoWIN Portal)


اہل ایجنسیاں حکومت کے ساتھ غیر انکشافی معاہدہ پیش کریں گی اور Co-WIN کی تکنیکی معلومات صرف ان ممالک کے بااختیار نمائندوں کے ساتھ شیئر کریں گی جنہوں نے حکومت ہند کے ساتھ ایم او یو پر دستخط کیے ہیں اور مخصوص ایجنسی کو اپنے سسٹم انٹیگریٹر کے طور پر منتخب کیا ہے یا Co-WIN پروجیکٹ کے لیے کنسلٹنٹ کیا جائے گا۔

حکومت نے کہا ہے کہ دنیا بھر کے مختلف ممالک پہلے ہی اس کانفرنس کا حصہ بننے میں دلچسپی کا اظہار کر چکے ہیں اور ممکنہ طور پر یہ پلیٹ فارم اپنانے کے لیے اپنی ویکسینیشن ڈرائیوز کا انتظام کرنا چاہتے ہیں۔

حکومت کا کہنا ہے کہ فہرست میں شامل ایجنسیاں کسی بھی ملک کے ساتھ Co-WIN پلیٹ فارم کی تخصیص اور دیکھ بھال کے لیے براہ راست معاہدہ کر سکتی ہیں ، ضروری تربیت اور استعداد بڑھانے اور ان کے نفاذ میں مدد کر سکتی ہیں اور اس علاقے میں ہندوستان کے تجربے سے فائدہ اٹھا سکتی ہیں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Aug 03, 2021 12:29 AM IST