ہوم » نیوز » عالمی منظر

ملیشیا میں ملا نیا کورونا وائرس، 10 گنا زیادہ ہے جان لیوا

ڈی 614 جی نامی اس نوول کورونا وائرس کے اسٹرین کو دیگر کے مقابلے دس گنا زیادہ تیزی سے پھیلنے والا بتایا جا رہا ہے۔

  • Share this:
ملیشیا میں ملا نیا کورونا وائرس، 10 گنا زیادہ ہے جان لیوا
دنیا بھر میں کورونا وائرس جم کر قہر برپا کر رہا ہے

نئی دہلی۔ دنیا بھر میں کورونا وائرس (Coronavirus) جم کر قہر برپا کر رہا ہے۔ اب تک دنیا بھر میں 7.73 لاکھ لوگوں کی اس سے موت ہو چکی ہے۔ اب ایک اور خطرناک کوروناوائرس سامنے آیا ہے۔ یہ وائرس ملیشیا میں پایا گیا ہے۔ ڈی 614 جی (D614G) نامی اس نوول کورونا وائرس کے اسٹرین کو دیگر کے مقابلے دس گنا زیادہ تیزی سے پھیلنے والا بتایا جا رہا ہے۔ اس کی جانکاری ملیشیا کے ڈائریکٹر جنرل آف ہیلتھ نور ہشام عبداللہ نے فیس بک پیج پر دی ہے۔


اطلاعات کے مطابق، میوٹیشن کو ایک کلسٹر سے تین معاملوں میں دیکھا گیا ہے جو تب شروع ہوا جب ایک ریستوران مالک اور مقامی شہری ہندستان سے ملک لوٹ آئے۔ یہ ایک دیگر کلسٹر معاملے میں بھی پایا گیا ہے جو فلپائن سے لوٹے شخص سے شروع ہوا تھا۔ عبداللہ نے کہا کہ اس کورونا وائرس کی نئی شکل کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ میوٹیشن کے خلاف ٹیکوں پر موجودہ مطالعہ ناقص یا غیر موثر ہو سکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اب تک ان دو گروہوںکو علاقے پر تیزی سے پھیلنے والے صحت عامہ کنٹرول کاموں کے سبب کنٹرول کیا جاتا ہے۔ یہ ٹیسٹنگ ایک ابتدائی ٹیسٹنگ ہے اور کئی دیگر معاملوں کا ٹیسٹ کرنے کے لئے پیش رفت کے کئی مابعد کی ٹیسٹنگ ہے۔


عبداللہ نے کہا کہ اس کا مطلب ہے کہ لوگوں کو ملک میں زیادہ بیدار اور محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ میوٹیشن دیگر اشخاص کو دس گنا زیادہ انفیکشن کی زد میں لاتا ہے اور ایک شخص ’ سپر اسپریڈر‘ کے ذریعہ زیادہ آسانی سے پھیلتا ہے۔

کوویڈ ۔19 سے متاثرہ ممالک میں امریکہ دنیا میں پہلے ، برازیل دوسرے اور ہندوستان تیسرے نمبر پر ہے ۔ اس کے ساتھ ہی اس وبا کی وجہ سے اموات کے معاملے میں امریکہ پہلے ، برازیل دوسرے اور میکسیکو تیسرے نمبر پر ہے۔ ہندوستان اس معاملے میں چوتھے نمبر پر ہے۔
Published by: Nadeem Ahmad
First published: Aug 17, 2020 04:02 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading