உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CoVID-19: سعودی عرب میں 16 ممالک کے مسافرین کےداخلہ پر پابندی! ہندوستانی مسافر بھی شامل

    سفر کے لیے اصل شناختی کارڈ اور خاندانی رجسٹری لازمی طور پر پیش کی جانی چاہیے

    سفر کے لیے اصل شناختی کارڈ اور خاندانی رجسٹری لازمی طور پر پیش کی جانی چاہیے

    ان ممالک کی فہرست میں لبنان، شام، ترکی، ایران، افغانستان، ہندوستان، یمن، صومالیہ، ایتھوپیا، جمہوری جمہوریہ کانگو، لیبیا، انڈونیشیا، ویت نام، آرمینیا، بیلاروس اور وینزویلا شامل ہیں۔

    • Share this:
      سعودی عرب کے جنرل ڈائریکٹوریٹ آف پاسپورٹ (Jawazat) نے ہفتے کے روز کہا کہ سعودی عرب (Saudi Arabia) نے ان ممالک میں عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کے کیسز کی وجہ سے 16 ممالک کے شہریوں پر نئی سفری پابندی کا اعلان کیا ہے۔

      ان ممالک کی فہرست میں لبنان، شام، ترکی، ایران، افغانستان، ہندوستان، یمن، صومالیہ، ایتھوپیا، جمہوری جمہوریہ کانگو، لیبیا، انڈونیشیا، ویت نام، آرمینیا، بیلاروس اور وینزویلا شامل ہیں۔ سعودی گزٹ کی خبر کے مطابق جنرل ڈائریکٹوریٹ آف پاسپورٹ (جوازات) نے اس بات پر زور دیا کہ غیر عرب ممالک کا سفر کرنے کا ارادہ رکھنے والے سعودیوں کے پاسپورٹ کی میعاد چھ ماہ سے زیادہ ہونی چاہیے۔

      بیان کے مطابق عرب ممالک کے سفر کے لیے پاسپورٹ کی میعاد تین ماہ سے زیادہ ہونی چاہیے۔ جہاں تک شہریوں کا تعلق ہے، جو دیگر خلیج تعاون کونسل (GCC) ریاستوں کا سفر کرتے ہیں، ان کے قومی شناختی کارڈ کی میعاد تین ماہ سے زیادہ ہونی چاہیے۔

      جوازات نے اس بات کا اعادہ کیا کہ ابشر اور توکلنا درخواستوں پر قومی شناختی کارڈ کی سافٹ کاپی جی سی سی ریاستوں کے سفر کے لیے کافی نہیں ہے۔ سفر کے لیے اصل شناختی کارڈ اور خاندانی رجسٹری لازمی طور پر پیش کی جانی چاہیے اور اس کے علاوہ مملکت کے اندر انحصار کرنے والوں کے ثبوت کی دستاویز بھی پیش کی جانی چاہیے جن کے حاملین خلیجی ممالک کا سفر کرنے سے قاصر ہیں۔

      یہ بھی پڑھئے:  Road Accident: بہار میں بھیانک سڑک حادثہ، پورنیہ میں ٹرک پلٹنے سے 8 لوگوں کی دردناک موت

      مملکت سے باہر سفر کرنے والے سعودیوں کے لیے صحت کی ضروریات کے بارے میں جوازات نے درج ذیل تقاضوں کو درج کیا ہے۔

      مزید پڑھیں: Rain Fall: دہلی میں صبح۔صبح آندھی کے ساتھ تیز بارش، کئی جگہ گرے درخت، فلائٹ خدمات متاثر۔۔۔

      - Covid-19 ویکسین کی تین خوراکیں موصول ہوئی ہیں، تیسری خوراک کے ساتھ دوسری خوراک لینے کے تین ماہ بعد موصول ہوئی ہے - ان گروپوں کے لیے استثنیٰ جنہوں نے توکلنا درخواست کی حیثیت کے مطابق طبی بنیادوں پر ویکسین کی چھوٹ حاصل کی ہے۔

      - 16 اور 12 سال سے کم عمر والوں کو ویکسین کی دو خوراکیں درکار ہوتی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: