உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Iraq میں پھیلی خطرناک بیماری، تیز بخار کے بعد مریض کے ناک سے بہتا ہے خون، ہوجارہی موت

    Iraq میں پھیلی خطرناک بیماری، تیز بخار کے بعد مریض کے ناک سے بہتا ہے خون، ہوجارہی موت (AFP Photo)

    Iraq میں پھیلی خطرناک بیماری، تیز بخار کے بعد مریض کے ناک سے بہتا ہے خون، ہوجارہی موت (AFP Photo)

    Deadly Infectious Disease In Iraq : ان دنوں ملک عراق میں ایک نئی قسم کی بیماری تیزی سے پھیل رہی ہے۔ اس میں مریض کو تیز بخار ہوتا ہے اور اس کی ناک سے خون نکلتا ہے۔

    • Share this:
      بغداد: ان دنوں ملک عراق میں ایک نئی قسم کی بیماری تیزی سے پھیل رہی ہے۔ اس میں مریض کو تیز بخار ہوتا ہے اور اس کی ناک سے خون نکلتا ہے۔ اس مرض میں مبتلا مریض ناک سے زیادہ خون بہنے کی وجہ سے مر رہے ہیں۔ عالمی ادارہ صحت کے مطابق عراق میں اس بیماری سے اب تک 19 اموات ہو چکی ہیں۔

      عالمی صحت تنظیم کے مطابق یہ وائرس سے پھیلنے والی بیماری ہے، جس کے لیے ابھی تک کوئی ویکسین دستیاب نہیں ہے۔ نیوز ایجنسی اے ایف پی کی رپورٹ کے مطابق ایک ہیلتھ ورکر گائے پر جراثیم کش دوا چھڑکتے ہوئے اس وائرس کے انفیکشن کا شکار ہو گیا۔ پی پی ای کٹس پہنے ہوئے ہیلتھ ورکرز اس بیماری کے پھیلنے کے بعد عراق کے دیہی علاقوں میں کام کر رہے ہیں۔ اس بخار کو کریمین کانگو ہیمرجک فیور کا نام دیا گیا ہے جو جانوروں سے انسانوں میں تیزی سے پھیل رہا ہے۔

       

      یہ بھی پڑھئے : امریکہ کے اشارے پرفجی نے چین کوللکارا،ہند-بحرالکاہل علاقے میں سفارتی جنگ تیز


      عالمی صحت تنظیم کے مطابق یہ بیماری کیڑوں کے کاٹنے سے جانوروں میں پھیل رہی ہے۔ متاثرہ جانوروں کے رابطے میں آنے سے انسان اس وبائی مرض کا شکار ہو رہے ہیں۔ عراق میں اب تک انسانوں میں سی سی ایچ ایف انفیکشن کے 111 کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔

       

      یہ بھی پڑھئے : نائجیریا کے چرچ میں بھگدڑ سے 31 لوگوں کی موت، مرنے والوں میں بیشتر بچے


      ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ اس وائرس کا انفیکشن تیزی سے پھیل سکتا ہے، کیونکہ مریض کے جسم کے اندر اور باہر دونوں شکل میں خون بہتا ہے۔ سب سے زیادہ سنگین ناک سے خون بہنا ہے۔ سی سی ایچ ایف انفیکشن کے پانچ معاملات میں دو کی موت کی وجہ ناک سے خون بہنا ہے۔

      ایک طبی اہلکار حیدر نے بتایا کہ اس سی سی ایچ ایف کے کیسز کی تعداد بے مثال ہے۔ اس متعدی بیماری کے نصف سے زیادہ کیسز جنوبی عراق میں رپورٹ ہوئے ہیں جو ایک غریب زرعی علاقہ ہے۔ محکمہ صحت کے اہلکار کے مطابق گزشتہ برسوں میں اس بیماری کے کیسز انگلیوں پر گنے جا سکتے تھے، لیکن اب یہ بیماری بہت تیزی سے پھیل رہی ہے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: