உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Facebook:کیا آپ اپنا فیس بک اکاؤنٹ ڈیلیٹ کریں گے؟ جانیے اپنے ڈیٹا کو کیسے کریں ڈیلیٹ؟ بالکل آسان طریقہ!

    فیس بک، انسٹاگرام، واٹس ایپ (shutterstock)۔

    فیس بک، انسٹاگرام، واٹس ایپ (shutterstock)۔

    ایک بار جب آپ اپنا فیس بک اکاؤنٹ ڈیلیٹ کر دیتے ہیں، تو کیا فیس بک آپ کا ڈیٹا ڈیلیٹ کر دے گا؟ فیس بک وعدہ کرتا ہے کہ وہ آپ کے اکاؤنٹ کو ڈیلیٹ کرنے کے بعد 90 دن میں آپ کی پوسٹ کی گئی ہر چیز کو حذف کردے گا

    • Share this:
      کیا آپ بھی اپنا فیس بک Facebook اکاؤنٹ ڈیلیٹ کرنے پر غور کر رہے ہیں؟ بہت سے لوگ اس پر غور کر رہے ہیں کیونکہ مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے سلسلے میں مختلف وجوہات کی بنا پر سوال اٹھائے جا رہے ہیں یا ہو سکتا ہے کہ آپ فیس بک کو اپنے خیالات پر قابو نہ پانے دینا چاہتے ہوں۔

      تو اب جب کہ آپ قدم اٹھانے کے لیے تیار ہیں اور ایک بار جب آپ اپنا فیس بک اکاؤنٹ ڈیلیٹ کر دیتے ہیں، تو کیا فیس بک آپ کا ڈیٹا ڈیلیٹ کر دے گا؟ فیس بک وعدہ کرتا ہے کہ وہ آپ کے اکاؤنٹ کو ڈیلیٹ کرنے کے بعد 90 دن میں آپ کی پوسٹ کی گئی ہر چیز کو حذف کردے گا، تو کیا آپ اپنے اکاؤنٹ کو ڈیلیٹ کرنے کے بعد 90 دن تک انتظار کریں گے؟



      اپنے فیس بک اکاؤنٹ کو حذف کرنا آسان ہے۔ آپ کو صرف https://www.facebook.com/deactivate_delete_account پر جانا ہے، وہاں اختیارات کا ایک گروپ منتخب کریں اور اپنا پاس ورڈ درج کریں اور ڈیلیٹ کو دبائیں۔ لیکن کیا یہ واقعی اتنا آسان ہے؟ اس کو سمجھنے کے لیے آئیے دیکھتے ہیں کہ جب آپ اپنا فیس بک اکاؤنٹ ڈیلیٹ کرتے ہیں تو فیس بک کیا ڈیلیٹ کرتا ہے اور کیا نہیں ڈیلیٹ کرتا ہے۔

      • ہر وہ چیز جو آپ نے شامل کی ہے بشمول پروفائل، تصاویر اور دیگر پوسٹس اس میں شمار کی جائے گی (نوٹ کریں کہ اس میں وہ چیزیں شامل نہیں ہیں جو دوسروں نے آپ کے بارے میں پوسٹ کی ہیں۔)

      • آپ کے دوسرے دوستوں کو بھیجے گئے پیغامات حذف نہیں کیے جائیں گے۔ (نوٹ کریں کہ آپ کے دوستوں کو بھیجے گئے پیغامات میں ذاتی معلومات ہوسکتی ہیں جن پر آپ کا کنٹرول نہیں ہے۔)



      اگرچہ آپ کے پاس زیادہ تر ڈیٹا پر زیادہ کنٹرول نہیں ہے جسے آپ نے فعال طور پر پوسٹ نہیں کیا ہے اور آپ کو فیس بک پر اپنا وعدہ پورا کرنے کے لیے انحصار کرنا پڑ سکتا ہے، پھر بھی آپ زیادہ سے زیادہ حذف کرنا یقینی بنا سکتے ہیں۔ صرف چند آسان اقدامات کے تحت آپ اسے یقینی بنا سکتے ہیں۔

      1. فیس بک کے پاس آپ کے بارے میں دیگر معلومات جاننے کے لیے اس لنک https://www.facebook.com/dyi/ پر جائیں، اور اپنا تمام فیس بک ڈیٹا ڈاؤن لوڈ کریں۔ اگر آپ بعد میں اپنی فیس بک کی معلومات تک رسائی حاصل کرنا چاہتے ہیں تو یہ کام آ سکتا ہے۔

      2. اس لنک https://www.facebook.com/settings?tab=applications پر کلک کرکے اپنے فیس بک اکاؤنٹ سے وابستہ ایپلی کیشنز کی فہرست پر جائیں اور انہیں ایک ایک کرکے ہٹا دیں۔

      فیس بک آپ کے اکاؤنٹ کو ڈیلیٹ کرنے کے بعد 90 دن میں آپ کی پوسٹ کی گئی ہر چیز کو حذف کردے گا۔
      فیس بک آپ کے اکاؤنٹ کو ڈیلیٹ کرنے کے بعد 90 دن میں آپ کی پوسٹ کی گئی ہر چیز کو حذف کردے گا۔


      3. اس لنک https://www.facebook.com/settings?tab=security پر عمل کرتے ہوئے اپنے لاگ ان آلات کی فہرست پر جائیں اور ان سب کو ایک ایک کرکے ہٹا دیں۔ "Authorized Logins" سیکشن کے تحت ڈیوائس کو بھی ہٹا دیں۔

      4. اگر آپ کے پاس 'خصوصی ایپ پاس ورڈز' سیٹ ہیں، تو انہیں "ایپ پاس ورڈز" سیکشن کے تحت ہٹانا نہ بھولیں https://www.facebook.com/settings?tab=security&section=per_app_passwords&view۔

      5. اس لنک https://www.facebook.com/location_history/view/ کو فالو کرکے اپنی لوکیشن ہسٹری پر جائیں، اور اپنی تمام لوکیشن ہسٹری ڈیلیٹ کرنے کے لیے cogwheel آئیکن پر کلک کریں۔

      6. اگر فیس بک نے آپ کے فون سے رابطے درآمد کیے ہیں، تو اس لنک پر جائیں https://www.facebook.com/mobile/facebook/contacts/?tab=contacts اور انہیں حذف کریں۔

      علامتی تصویر
      علامتی تصویر


      7. اس لنک پر عمل کرتے ہوئے چہرے کی شناخت کو بند کر دیں

      8. اگر آپ نے فیس بک پر اپنی تمام ادائیگی کی معلومات کو محفوظ کر رکھا ہے تو اسے حذف کرنے کے لیے اس لنک https://www.facebook.com/settings?tab=payments&section=settingsپر جائیں۔

      9. اب ان معلومات کے لیے جسے آپ حذف نہیں کر سکتے، اسے تبدیل کریں۔ مثال کے طور پر اپنے ای میل ایڈریس کو کسی عارضی اور نئی ای میل میں تبدیل کریں جسے آپ باقاعدگی سے استعمال نہیں کرتے ہیں۔ اپنا پتہ اور فون نمبر ہٹا دیں۔ یہ فیس بک کو گمراہ کر سکتا ہے اگر وہ اب بھی آپ کے حذف شدہ پروفائل کی کاپی اپنے پاس رکھتا ہے۔

      10۔ اپنی فیس بک پوسٹس کو حذف کرنے کے لیے اس ایکسٹینشن https://chrome.google.com/webstore/detail/social-book-post-manager/ljfidlkcmdmmibngdfikhffffdmphjae کا استعمال کریں۔

      11. آخر میں https://www.facebook.com/deactivate_delete_account پر جا کر اپنا اکاؤنٹ حذف کریں اور 90 دنوں تک دوبارہ لاگ ان نہ کریں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: