ہوم » نیوز » عالمی منظر

امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کا بڑا فیصلہ، چین سے آنے والی سبھی پروازیں معطل

امریکی محکمہ نقل و حمل کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ امریکی طیارے یکم جون سے مسافروں کی خدمات دوبارہ شروع کرنا چاہتے تھے لیکن چینی حکومت ان کی درخواست کو منظور کرنے میں ناکام رہی جو امریکہ کے نزدیک ایئر ٹرانسپورٹ معاہدے کی خلاف ورزی ہے۔

  • Share this:
امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کا بڑا فیصلہ،  چین سے آنے والی سبھی پروازیں معطل
امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کا بڑا فیصلہ، چین سے آنے والی سبھی پروازیں معطل کیں

واشنگٹن: امریکہ نے آج بدھ کے روز چینی ایئر لائنز کی جانب سے ملک میں آنے اور باہر جانے والی تمام پروازوں کو معطل کرنے کا حکم دیا تھا۔ اس سے قبل بیجنگ امریکی کیریئر کو چین کیلئے پرواز دوبارہ شروع کرنے کی اجازت دینے میں ناکام رہا۔ امریکی محکمہ نقل و حمل کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ امریکی طیارے یکم جون سے مسافروں کی خدمات دوبارہ شروع کرنا چاہتے تھے لیکن چینی حکومت ان کی درخواست کو منظور کرنے میں ناکام رہی جو امریکہ کے نزدیک ایئر ٹرانسپورٹ معاہدے کی خلاف ورزی ہے۔


 



حکم سے متاثر چار ایئرلائن میں ایئر چائنا، چائنا ایسٹرن ایئرلائنس، چائنا سدرن ایئرلائنس اور جیامی ایئر لائنس شامل ہیں۔ عالمی وبا سے پہلے، مشترکہ ریاست امریکہ اور چین کے درمیان ایک ہفتے میں تقریباً 325 مسافر پروازیں بھری جاتی تھیں۔ ان میں یونائیٹیڈ، ڈیلٹا اور امریکن ایئرلائن کے ذریعہ پروازیں چل رہی تھیں۔ محکمہ ٹرانسپورٹ کے مطابق یو ایس واہکوں نے اپنی اڑانوں کو روک دیا، جبکہ چینی ایئر لائنس نے فروری کے وسط میں دونوں ممالک کے درمیان ہفتہ میں 20 بار اڑان بھری اور مارچ کے وسط تک 34 اڑان بھری۔

First published: Jun 03, 2020 11:05 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading