ہوم » نیوز » عالمی منظر

ڈونلڈ ٹرمپ کا جرمنی سے امریکی فوجیوں کو واپس بلانے کا بڑا فیصلہ، ساتھ ہی چین پر کیا حملہ

  • Share this:
ڈونلڈ ٹرمپ کا جرمنی سے امریکی فوجیوں کو واپس بلانے کا بڑا فیصلہ، ساتھ ہی چین پر کیا حملہ
ڈونالڈ ٹرمپ نے الزام لگایا کہ ڈیموکریٹ گورنر اپنے حامیوں کو وہائٹ ہاوس کے باہر جمع ہونے اور مشتعل احتجاج کرنے کے لئے اکسا رہے ہیں۔

صدر ڈونلڈ ٹرمپ  (Donal Trump, US President) نے جرمنی سے آنے والے ہزاروں امریکی فوجیوں کو واپس بلانے کا فیصلہ (Call Back American Soldiers From Germany)کیا ہے ۔ امریکہ دوسری جنگ عظیم (Second World War) کے بعد سے ہی جرمنی میں اپنی فوج تعینات کر رہا ہے اور اس وقت جرمنی میں 34،500 امریکی فوجی موجود ہیں۔ وال اسٹریٹ جرنل اور واشنگٹن پوسٹ کے مطابق اس فیصلے کے بعد سے جرمنی میں امریکی فوجیوں کی تعداد 25،000 تک محدود ہوسکتی ہے۔

ستمبر سے فوج کو واپس بلانے پر  کر رہا تھا غور

ایک سینئر امریکی عہدیدار نے کہا کہ انتظامیہ ستمبر سے اس قدم پر غور کر رہا ہے اور اس کا جرمنی کی چانسلر انجیلا مرکیل کے جی 7 شیکھر سمیلن میں شرکت نہ کرنے کے فیصلے سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

بغیر سوچے سمجھے لیا فیصلہ: ایلیٹ اینجل 

ہاؤس فارن افیئرز کمیٹی کے چیئرمین  ایلیٹ اینجل نے اسے بغیر سوچے سمجھے لیا گیا فیصلہ قرار دیا۔ واشنگٹن پوسٹ کی خبر کے مطابق جرمنی کو جمعہ تک اس فیصلے سے آگاہ نہیں کیا گیا تھا۔


ہم نے چین کو سالانہ 500 اڈرالب ر کی امداد دی: ٹرمپ
اس وقت میں چین سے امریکہ کی تو۔تو، میں۔میں چل رہی ہے۔ اسی دوران ڈونلڈ ٹرمپ نے چین پر بھی حملہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ کووڈ 19 چین کی طرف سے دیا گیا ایک بہت ہی برا تحفہ ہے ۔ وہ اسے اپنے ذریعہ سے روک سکتا تھا۔ انہوں نے کہا کہ چین امریکہ کا فائدہ اٹھا رہا ہے۔ ہم نے اسے دوبارہ تعمیر کرنے میں مدد کی۔ ہم نے چین کو سالانہ 500 ارب ڈالر دیئے۔
First published: Jun 06, 2020 12:49 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading