உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UAE ہندستان سے 50 ہزار سیٹیں بڑھانے کی رکھی ڈیمانڈ، مسلسل بنا رہا دباؤ: جانئے پورا معاملہ

    متحدہ عرب امارات ہندوستانی حکومت پر دباؤ ڈال رہا ہے کہ وہ مزید پروازیں بڑھانے کی اجازت دے۔ اس سے قبل امارات ایئرلائنز کے سربراہ ٹیم کلارک نے بھارتی ایئرلائنز کے احتجاج کو ایک طرف رکھتے ہوئے بھارتی حکومت سے مزید راستے کھولنے کو کہا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, Indiadubaidubaidubaidubai
    • Share this:
      متحدہ عرب امارات (UAE ) نے ہندوستانی حکومت سے کہا ہے کہ وہ دونوں ممالک کے درمیان چلنے والی پروازوں میں ہر ہفتے مزید 50,000 سیٹیں بڑھائے اور اس کے لیے مسلسل دباؤ بھی ڈال رہا ہے۔ یہ ایک ایسا مطالبہ ہے جو ہندوستان میں ایئر لائنز کے لیے مہلک جھٹکا لگ سکتا ہے۔ شہری ہوا بازی کے مرکزی وزیر جیوتی رادتیہ سندھیا کو لکھے ایک خط میں، دبئی سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل محمد اے اہلی نے ہندوستان سے امرتسر، تروچیراپلی، کوئمبٹور، کنور، گوا، بھونیشور، گوہاٹی اور پونے سے دبئی جانے والی پروازوں کے لیے اضافی پوائنٹس کی اجازت دینے کو کہا ہے۔ ۔ اگر اس کی منظوری مل جاتی ہے تو یہ متحدہ عرب امارات جانے والے مسافروں کے لیے فائدہ مند ہو گا۔

      نیو انڈین ایکسپریس کے مطابق ہندوستانی ایئر لائنز خلیج ممالک Gulf کے لیے زیادہ سیٹوں کے سخت خلاف ہیں۔ امارات، متحدہ عرب امارات کی سرکردہ ایئر لائن، پہلے ہی ہندوستان اور متحدہ عرب امارات کے درمیان سب سے زیادہ منافع بخش روٹس چلاتی ہے۔ ایئر لائن فی الحال ہندوستان کے نو شہروں دہلی، ممبئی، احمد آباد، بنگلورو، چنئی، حیدرآباد، کوچی، کولکاتہ اور ترواننت پورم سے آپریٹ ہوتی ہے۔

      Saudi Arabiaسے فرار ہونے والی 2بہنوں کے ساتھ آسٹریلیا میں کیا ہوا؟ اپارٹمنٹ سے پراسرار حال

      فلائٹس بڑھانے کا بنا رہا ہے دباؤ
      متحدہ عرب امارات ہندوستانی حکومت پر دباؤ ڈال رہا ہے کہ وہ مزید پروازیں بڑھانے کی اجازت دے۔ اس سے قبل امارات ایئرلائنز کے سربراہ ٹیم کلارک نے بھارتی ایئرلائنز کے احتجاج کو ایک طرف رکھتے ہوئے بھارتی حکومت سے مزید راستے کھولنے کو کہا۔ سندھیا کو لکھے گئے اپنے خط میں محمد اہلی نے کہا کہ ہندوستان اور متحدہ عرب امارات کی حکومتوں نے تجارت اور کمرشل کے ساتھ ساتھ مختلف شعبوں میں تعاون کو فروغ دینے اور ایسے تمام کاروباروں کے ساتھ ساتھ لوگوں کی حوصلہ افزائی کے لیے کئی اقدامات کیے ہیں۔ دبئی-انڈیا ایئر ٹرانسپورٹ کا شعبہ ہمارے دونوں ممالک کے درمیان ایک دوسرے کو لانے اور خیالات کے تبادلے میں اہم کردار ادا کر رہا ہے۔

      جشن میں ڈوبا تھا فلسطینی کنبہ، منگیتر کےانتظار میں فون لگاتی رہ گئی دلہن، تبھی ہواکچھ ایسا


      خاتون کوتھی پولیس کے ساتھ فون پر یہ شرمناک حرکت کرنے کی عادت، 12,000کالز کے بعد ہوا یہ۔۔

      دبئی ایوی ایشن اتھارٹی کی درخواست
      دبئی سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل نے مرکزی وزیر سندھیا سے درخواست کی ہے کہ وہ دبئی اور ہندوستان کے درمیان صلاحیت اور خدمات کو مزید بڑھانے کے امکانات کو تلاش کرنے کے لیے ہماری متعلقہ سول ایوی ایشن اتھارٹی کی دو طرفہ میٹنگ بلانے پر غور کریں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: