உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Earth Day 2022: کیوں منایا جاتا ہے عالمی یوم ارض؟ جانیے تاریخ، اہمیت اور اس سال کی تھیم

    سیلاب اور آگ کے بڑھتے ہوئے واقعات کے ساتھ حالات کا جائزہ لینا اور اس کے مطابق عمل کرنا ضروری ہے۔

    سیلاب اور آگ کے بڑھتے ہوئے واقعات کے ساتھ حالات کا جائزہ لینا اور اس کے مطابق عمل کرنا ضروری ہے۔

    یہ دن آلودگی میں بے تحاشہ اضافے اور دیگر سرگرمیوں کے بارے میں آگاہی پیدا کرنے کے لیے منایا جاتا ہے جس سے ماحول کو بالواسطہ یا بلاواسطہ نقصان پہنچتا ہے اور اس کے نتیجے میں کرہ ارض کی تباہی ہوتی ہے۔ اس دن کے بارے میں خیال آلودگی جیسے کئی چیلنجز کے بعد وجود میں آیا اور اسموگ (دھوں اور خاص کر سگریٹ نوشی) ماحولیاتی نقصان کی بڑی وجہ بن گئی۔

    • Share this:
      یوم ارض 2022 (EARTH DAY 2022): ہر سال 22 اپریل کو عالمی یوم مدر ارتھ (International Mother Earth Day) کے طور پر منایا جاتا ہے۔ یہ دن آلودگی میں بے تحاشہ اضافے اور دیگر سرگرمیوں کے بارے میں آگاہی پیدا کرنے کے لیے منایا جاتا ہے جس سے ماحول کو بالواسطہ یا بلاواسطہ نقصان پہنچتا ہے اور اس کے نتیجے میں کرہ ارض کی تباہی ہوتی ہے۔ اس دن کے بارے میں خیال آلودگی جیسے کئی چیلنجز کے بعد وجود میں آیا اور اسموگ (دھوں اور خاص کر سگریٹ نوشی) ماحولیاتی نقصان کی بڑی وجہ بن گئی۔

      سال 1970 کی دہائی میں ارتھ ڈے کی بنیاد سینیٹر گیلورڈ نیلسن نے ماحولیات کو فروغ دینے اور زمین کے ارد گرد کے خدشات کے بارے میں بیداری پیدا کرنے کے لیے رکھی تھی۔

      عالمی یوم ارض کی تاریخ:

      سینیٹر گیلورڈ نیلسن (Senator Gaylord Nelson) کرہ ارض کے بگڑتے ہوئے حالات کے بارے میں فکر مند تھے، اس لیے انہوں نے طلبا کی جنگ مخالف احتجاجی توانائی کو ہوا اور پانی کی آلودگی کے حوالے سے ابھرتے ہوئے عوامی شعور کے ساتھ جوڑنے کا فیصلہ کیا۔ سینیٹر گیلورڈ نیلسن نے یوم ارتھ بنانے کے بارے میں سوچا جب انہوں نے باقی دنیا کی طرح سانتا باربرا، کیلیفورنیا میں تیل کے بڑے پیمانے پر پھیلنے کی ہولناکی کو دیکھا۔

      عالمی یوم ارض کی اہمیت:

      یہ دن ماحولیاتی مسائل پر روشنی ڈالنے کے لیے منایا جاتا ہے جو ہمارے سیارے کو گھیرے ہوئے ہیں اور ماحول کو بچانے کے لیے اقدامات کرتے ہیں۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      عالمی یوم ارض 2022 کی تھیم:

      اس سال کے عالمی یوم مدر ارتھ کا تھیم ’’ہمارے سیارے میں سرمایہ کاری کریں‘‘ (Invest in our Planet) ہے۔ یہ اس بات کو دیکھتے ہوئے طئے کیا گیا ہے کہ زمین کی بہتری کے لیے وقت کم ہے۔ یہ تھیم لوگوں کے اکٹھے ہونے اور حیاتیاتی تنوع اور سیارے کے تحفظ کے لیے اقدامات کرنے کی ضرورت کو اجاگر کرتا ہے۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      موسمیاتی تبدیلی اب مستقبل کی کوئی دور کی بات نہیں ہے اور سیلاب اور آگ کے بڑھتے ہوئے واقعات کے ساتھ حالات کا جائزہ لینا اور اس کے مطابق عمل کرنا ضروری ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: