உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Elon Musk نے Twitter ڈیل رد کرنے کا کیا اعلان، کمپنی کرے گی مسک پر مقدمہ

    کئی ہفتوں تک جاری رہنے والے ہائی وولٹیز ورلڈ کے اس ہائی وولٹیج ڈرامے میں ایک نیا موڑ آیا ہے۔ ایلون مسک Elon Musk نے کہا ہے کہ ٹوئٹر نے معاہدوں کی کئی provisions کو توڑا ہے۔

    • Share this:
      ایلون مسک نے اپنی جانب سے ٹوئٹر ڈیل منسوخ کر دی ہے۔ دنیا کے امیر ترین شخص ایلون مسک نے 25 اپریل کو ٹوئٹر کو 54.20 بلین ڈالر میں خریدنے کی پیشکش کی تھی، حالانکہ بعد میں اسے 44 بلین ڈالر میں طے کیا گیا تھا۔ اس ڈیل سے پیچھے ہٹنے کے بعد اب ٹوئٹر ایلون مسک پر مقدمہ کرنے کی تیاری کر رہا ہے۔

      کئی ہفتوں تک جاری رہنے والے ہائی وولٹیز ورلڈ کے اس ہائی وولٹیج ڈرامے میں ایک نیا موڑ آیا ہے۔ ایلون مسک نے کہا ہے کہ ٹوئٹر نے معاہدوں کی کئی provisions کو توڑا ہے۔

      ایلون مسک کے وکیل نے ٹوئٹر پر لکھا، 'مسٹر۔ مسک نے اس مرج کو منسوخ کر رہے ہیں۔ وہ ایسا کر رہے ہیں کیونکہ ٹویٹر نے ان کے ساتھ کیے گئے معاہدوں کی خلاف ورزی کی ہے۔ ٹویٹر نے ایلون مسک کو غلط اور گمراہ کن نمائندگی کی ہے اور ایلون مسک نے انضمام کے دوران اس پر بھروسہ کیا۔

      Eid ul azha: سعودی عرب سمیت خلیجی ممالک میں آج منائی جارہی ہے عید الاضحیٰ


       

      اس کے بعد اب ٹوئٹر سے کہا گیا ہے کہ کمپنی اس انضمام کو مکمل کرانا چاہتی ہے اور اسے کروانے کے لیے عدالت جانے کی تیاری کر رہی ہے۔



       

      اب بکرے بھی نہیں محفوظ!Eid ul azha کے موقع پر قربانی کیلئے جارہے بکروں سے لدی گاڑی کو لوٹا

      ٹوئٹر کے چیئرمین بریٹ ٹیلر نے بھی ایک ٹویٹ کیا ہے۔ انہوں نے کہا ہے، 'ٹوئٹر کا بورڈ ایلون مسک کے ساتھ کی گئی شرائط اور قیمت پر اس لین دین کو بند کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ ہم انضمام کے اس معاہدے کو مکمل کرنے کے لیے قانونی کارروائی بھی کریں گے۔ ہمیں پوری امید ہے کہ ڈیل ویئر کورٹ آف چنسری میں prevail کریں گے۔

      بریٹ ٹیلر کے اس ٹوئٹ کے جواب میں ٹوئٹر کے کچھ شیئر ہولڈرز نے لکھا ہے کہ وہ چاہتے ہیں کہ ایلون مسک ٹوئٹر کو جرمانہ ادا کریں اور وہ اس ڈیل سے نکل جائیں۔ کیونکہ وہ ایلون مسک کو ٹوئٹر کے مالک کے طور پر نہیں دیکھنا چاہتے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: