اپنا ضلع منتخب کریں۔

    آپ کو ٹوئٹر پر بلیو ٹک چاہیے؟ ٹوئٹر بلیو سبسکرپشن کی قیمت 8 سے 11 ڈالر تک متوقع

    وہ اپنی ٹویٹر بلیو سبسکرپشن سروس کی قیمتوں کو تبدیل کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

    وہ اپنی ٹویٹر بلیو سبسکرپشن سروس کی قیمتوں کو تبدیل کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

    مسک نے کہا کہ ٹیک کمپنی ایپل نے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم پر اشتہارات کو مکمل طور پر دوبارہ شروع کر دیا ہے۔ ایپل کے سی ای او ٹم کک سے ملاقات کے بعد مسک نے کہا کہ انہوں نے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم کے بارے میں غلط فہمیوں کو حل کر لیا گیا ہے

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu, India
    • Share this:
      ایلون مسک نے اب ایک نئے اقدام کا اعلان کیا ہے۔ وہ آئی فون صارفین کے لیے توثیق کے ساتھ ٹوئٹر بلیو سبسکرپشن سروس کی قیمت 8 سے بڑھا کر 11 ڈالر کرنے جا رہے ہیں۔ جس سے ایپل اپنے ایپ اسٹور پر آئی او ایس ایپس سے ہونے والی آمدنی میں 30 فیصد کٹوتی کرے گا۔ دی انفارمیشن کی ایک رپورٹ کے مطابق مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم ٹوئٹر نے کچھ ملازمین کو مطلع کیا ہے کہ وہ اپنی ٹویٹر بلیو سبسکرپشن سروس کی قیمتوں کو تبدیل کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

      ایلون مسک نے کہا کہ مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم اپنی 8 بلیو سبسکرپشن سروس کو 29 نومبر سے تصدیق کے ساتھ دوبارہ شروع کرے گا، اس بار زیادہ ٹھوس طور پر عمل آواری ہوگی لیکن ایپل کی ایپ اسٹور کی خریداری میں 30 فیصد کٹوتی سے بچنے کے لیے اسے بھی موخر کر دیا گیا۔ مسک نے ایپ اسٹور کی کٹوتی پر تنقید کرتے ہوئے اسے انٹرنیٹ پر 30 فیصد پوشیدہ ٹیکس قرار دیا۔ ایپل نے زیادہ تر ٹویٹر پر اشتہارات بند کر دیے ہیں۔ کیا وہ امریکہ میں آزادی اظہار سے نفرت کرتے ہیں؟ انہوں نے پوسٹ کیا کہ ایپل نے ٹویٹر کو اپنے ایپ اسٹور سے روکنے کی دھمکی بھی دی ہے، لیکن ہمیں اس کی وجہ نہیں بتائے گا۔

      رپورٹ میں ذرائع کے حوالے سے بتایا گیا کہ کمپنی کے ایگزیکٹوز ویب پر ٹوئٹر میں بلیو سروس کے لیے 7 ڈالر اور آئی فونز پر آئی او ایس ایپ کے ذریعے 11 ڈالر چارج کرنے پر غور کر رہے ہیں۔ مسک نے پچھلے مہینے بلیو سبسکرپشن پلان کو تصدیق کے ساتھ شروع کیا تھا لیکن بعد میں اسے بڑے تنازعات کا سامنا کرنے کے بعد ملتوی کر دیا گیا کیونکہ پلیٹ فارم پر متعدد جعلی اکاؤنٹس سامنے آئے، جس میں برانڈز اور مشہور شخصیات کی نقالی کی گئی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      اس مہینے کے شروع میں مسک نے کہا تھا کہ ٹیک کمپنی ایپل نے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم پر اشتہارات کو مکمل طور پر دوبارہ شروع کر دیا ہے۔

      ایپل کے سی ای او ٹم کک سے ملاقات کے بعد مسک نے کہا کہ انہوں نے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم کے بارے میں غلط فہمیوں کو حل کر لیا گیا ہے جو ممکنہ طور پر ایپ اسٹور سے ہٹائے جا رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: