உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایلون مسک نے ہندوستانی صارفین کو کہا نمستے! ٹویٹر پر لاکھوں صارفین نے کیا یوں ردعمل

     ایلون مسک

    ایلون مسک

    ٹویٹر کے ایک صارف نے کہا کہ ’وہ ٹویٹر پر ہندوستانی صارفین کی مشغولیت چاہتے ہیں‘۔ ایک اور صارف نے کہا کہ ایسا لگتا ہے کہ آپ کی ٹیم کے ہندوستانی آپ کو اچھی طرح سے تعلیم دے رہے ہیں! ایک اور صارف نے کہا کہ نمسکار

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • USA
    • Share this:
      ایلون مسک نے منگل کے روز لاکھوں ہندوستانی صارفین اور اپنے فالوورز کو نمستے کے ساتھ مبارکباد دی۔ اب انہوں نے بلیو سروس کو دوبارہ ویریفیکیشن کے لیے روک دیا ہے، جو 29 نومبر سے شروع ہونے والی تھی۔ مسک نے ٹویٹ کیا کہ ’میں بہت اچھا وقت گزار رہا ہوں۔ نمستے!‘۔ وہ سمجھتے ہیں کہ ہندوستان ٹویٹر کے لیے ایک اہم مارکیٹ ہے اور کئی ہندوستانی نژاد سافٹ ویئر انجینئرز کمپنی میں کام کر رہے ہیں۔

      انہوں نے یہ بھی کہا کہ وہ اس وقت تک بلیو ویریفیکیشن کے دوبارہ لانچ کو روک رہے ہیں جب تک کہ نقالی کو روکنے کا زیادہ بااعتماد طریقہ نہ اپنالیں۔ مسک نے کہا کہ شاید تنظیموں کے لیے افراد کے مقابلے میں مختلف رنگوں کی جانچ کا استعمال کریں گے۔ ان کے نمستے ٹویٹ پر کئی فالوورز نے طنز کے ساتھ انہیں مبارکباد بھی دی۔

      جیسے ہی ٹوئٹر کے نئے مالک ایلن مسک نے اس کا چارج سنبھالا، اس پلیٹ فارم پر سابق امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے اکاؤنٹ کی بحالی کے بارے میں بحث شروع ہوگئی۔ اس کے لیے انہوں نے ہفتہ سے ووٹنگ بھی شروع کردی۔ اتوار کو ووٹنگ ختم ہونے کے بعد ٹرمپ کا ٹوئٹر اکاؤنٹ دوبارہ نظر آنے لگا حالانکہ ڈونالڈ ٹرمپ نے سنیچر کے روز واضح کیا کہ وہ اب اکثریت کے بعد بھی ٹوئٹر پر واپس آنے میں مزید دلچسپی نہیں رکھتے۔

      ریپبلکن یہودی اتحاد کی سالانہ لیڈر شپ میٹنگ میں ایک پینل کی جانب سے ٹویٹر پر واپسی کے منصوبے کے بارے میں پوچھے جانے پر سابق صدر نے کہا، ’’مجھے واپس آنے کی کوئی وجہ نظر نہیں آرہی۔‘‘ انہوں نے کہا کہ وہ اپنے ٹرمپ میڈیا اینڈ ٹیکنالوجی گروپ (TMTG) کے اسٹارٹ اپ کے ذریعہ تیار کردہ ایک ایپ ٹروتھ سوشل پر بنے رہیں گے، جو ٹوئٹر کے مقابلے یوزرس کے ساتھ بہتر مصروفیت رکھتی ہے اور غیر معمولی طور پر اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔ حالانکہ ٹرمپ کے اس ردعمل پر ٹوئٹر کی جانب سے کوئی ردعمل سامنے نہیں آیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ٹویٹر کے ایک صارف نے کہا کہ ’وہ ٹویٹر پر ہندوستانی صارفین کی مشغولیت چاہتے ہیں‘۔ ایک اور صارف نے کہا کہ ایسا لگتا ہے کہ آپ کی ٹیم کے ہندوستانی آپ کو اچھی طرح سے تعلیم دے رہے ہیں! ایک اور صارف نے کہا کہ نمسکار
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: