உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Elon Musk: کیاایلون مسک ٹوئٹرکمپنی کوخریدلیں گے؟ لگائی 32,73,35,35,00,000.00 ہندوستانی روپے کی بولی

    Youtube Video

    ٹویٹر کے بورڈ کو لکھے گئے ایک خط میں مسک نے کہا کہ ان کا ماننا ہے کہ ٹویٹر اپنی موجودہ شکل میں نہ تو ترقی کرے گا اور نہ ہی سماجی ضرورت کو پورا کرے گا۔ ٹوئٹر کو پرائیویٹ کمپنی کے طور پر تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ اس لیے ہم اس کو خریدنا چاہتے ہیں۔

    • Share this:
      ایلون مسک (Elon Musk) نے ٹویٹر انکارپوریشن (Twitter Inc) کو خریدنے کے لیے ’بہترین اور حتمی‘ پیشکش کی ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ ٹوئٹر کمپنی میں غیر معمولی صلاحیت ہے اور وہ اسے بہتر انداز میں چلانے والے شخص ہوں گے۔ دنیا کا امیر ترین شخص 54.20 ڈالر فی شیئر نقد پیش کرے گا، جو کہ 28 جنوری کی اختتامی قیمت کے مقابلے میں 54 فیصد پریمیم اور تقریباً 43 ڈالر بلین کی قیمت کی نمائندگی کرتا ہے۔ سوشل میڈیا کمپنی کے شیئرز پری مارکیٹ ٹریڈنگ میں 18 فیصد بڑھ گئے۔

      پچاس سالہ مسک نے کمپنی میں بورڈ کی ممکنہ نشست کو ٹھکرانے کے بعد جمعرات کے روز یو ایس سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کے پاس فائلنگ میں اس پیشکش کا اعلان کیا۔ مسک ارب پتی ہیں۔ جو Tesla Inc کو بھی کنٹرول کرتے ہیں۔ انھوں نے پہلی بار 4 اپریل کو تقریباً 9 فیصد حصص کا انکشاف کیا۔ خبروں پر پری مارکیٹ ٹریڈنگ میں Tesla کے حصص تقریباً 1.5 فیصد گر گئے۔

      ٹویٹر کے ذرائع نے کہا کہ اس کا بورڈ اس تجویز کا جائزہ لے گا اور کوئی بھی جواب ’تمام ٹویٹر اسٹاک ہولڈرز‘ کے بہترین مفاد میں ہوگا۔ تازہ بولی ٹویٹر کے ساتھ مسک کے غیر مستحکم تعلقات میں تازہ ترین کہانی ہے۔ ایگزیکٹو پلیٹ فارم کے سب سے زیادہ دیکھے جانے والے فائر برانڈز میں سے ایک ہے، جو اکثر @elonmusk کے 80 ملین سے زیادہ پیروکاروں کو memes اور طعنے دیتے ہیں۔ وہ ان تبدیلیوں کے بارے میں کھل کر بول رہا ہے جو وہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر مسلط کرنے پر غور کرنا چاہتے ہیں، اور کمپنی نے ان کے حصص کے اعلان کے بعد انہیں بورڈ میں ایک نشست کی پیشکش کی، جس نے انہیں سب سے بڑا انفرادی شیئر ہولڈر بنا دیا۔

      اس کے عوامی ہونے کے بعد مسک نے فوری طور پر ساتھی صارفین سے ممکنہ امکانات کے بارے میں اپیل کرنا شروع کر دی، ٹویٹر کے سان فرانسسکو ہیڈ کوارٹر کو بے گھر پناہ گاہ میں تبدیل کرنے اور پریمیم صارفین کو خودکار تصدیقی نشانات دینے تک ٹویٹس کے لیے ترمیم کا بٹن شامل کرنا ہے۔ ایک ٹویٹ صارف نے تجویز پیش کیا کہ ٹویٹر کی موت ہو سکتی ہے، یہ دیکھتے ہوئے کہ فالوورز کی زیادہ تعداد والی کئی مشہور شخصیات شاذ و نادر ہی ٹویٹ کرتی ہیں۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      ٹویٹر کے سب سے بڑے سرمایہ کار ہونے کے اثر و رسوخ سے غیر مطمئن اس نے اب ایک مکمل ٹیک اوور شروع کر دیا ہے، یہ ان چند افراد میں سے ایک جو اسے مکمل طور پر برداشت کر سکتے ہیں۔ بلومبرگ بلینیئرز انڈیکس کے مطابق اس کی مالیت اس وقت تقریباً 260 بلین ڈالر ہے، اس کے مقابلے میں ٹویٹر کی مارکیٹ کی قیمت تقریباً 37 بلین ڈالر ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      ٹویٹر کے بورڈ کو لکھے گئے ایک خط میں مسک نے کہا کہ ان کا ماننا ہے کہ ٹویٹر اپنی موجودہ شکل میں نہ تو ترقی کرے گا اور نہ ہی سماجی ضرورت کو پورا کرے گا۔ ٹوئٹر کو پرائیویٹ کمپنی کے طور پر تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ مسک نے کہا ’’اگر معاہدہ کام نہیں کرتا ہے، اس لیے کہ مجھے انتظامیہ پر اعتماد نہیں ہے اور نہ ہی مجھے یقین ہے کہ میں عوامی مارکیٹ میں ضروری تبدیلی لا سکتا ہوں، مجھے ایک شیئر ہولڈر کے طور پر اپنی پوزیشن پر نظر ثانی کرنے کی ضرورت ہوگی۔‘‘۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: