உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Elon Musk: ایلون مسک کے 44 بلین ڈالر کے معاہدے کی ہوئی توثیق، ٹویٹر بورڈ بھی ہوا متفق

    ایلن مسک کا ہوا ٹوئٹر، 44 بلین ڈالر میں طے ہوا معاہدہ

    ایلن مسک کا ہوا ٹوئٹر، 44 بلین ڈالر میں طے ہوا معاہدہ

    منگل کو قطر اکنامک فورم میں بلومبرگ کے ساتھ ایک انٹرویو میں مسک نے ٹویٹر کے شیئر ہولڈرز کی طرف سے معاہدے کی منظوری کے بارے میں وضاحت کی ہے۔ اس معاہدے سے متعلق کئی 'غیر حل شدہ معاملات' میں سے ایک کے طور پر انھوں نے کھل کر اس بارے میں بتایا ہے۔

    • Share this:
      منگل کو ایک ریگولیٹری فائلنگ کے مطابق مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم ٹویٹر (Twitter) کے بورڈ نے متفقہ طور پر سفارش کی ہے کہ شیئر ہولڈرز ارب پتی اور ٹیسلا کے سی ای او ایلون مسک (Elon Musk) کو کمپنی کی مجوزہ 44 بلین فروخت کی منظوری دے دی گئی ہے۔

      اے پی کی رپورٹ کے مطابق مسک نے گزشتہ ہفتے ٹویٹر کے ملازمین کے ساتھ ایک ورچوئل میٹنگ کے دوران اس حصول کے ساتھ آگے بڑھنے کی اپنی خواہش کا اعادہ کیا۔ تاہم ٹویٹر کے حصص اس کی پیشکش کی قیمت سے بہت کم ہیں۔

      منگل کو قطر اکنامک فورم میں بلومبرگ کے ساتھ ایک انٹرویو میں، مسک نے ٹویٹر کے شیئر ہولڈرز کی طرف سے معاہدے کی منظوری کو معاہدے سے متعلق کئی 'غیر حل شدہ معاملات' میں سے ایک کے طور پر درج کیا۔

      منگل کو یو ایس سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن (SEC) کے پاس فائلنگ میں ٹویٹر بورڈ آف ڈائریکٹرز نے کہا کہ یہ متفقہ طور پر تجویز کرتا ہے کہ آپ انضمام کے معاہدے کو اپنانے کے لیے ووٹ دیں۔ اگر یہ معاہدہ ابھی بند ہو جاتا ہے، تو کمپنی میں سرمایہ کار اپنے ہر شیئر کے لیے 15.22 ڈالر کا منافع حاصل کریں گے۔

      تاہم منگل کے روز ٹویٹر کے حصص بنیادی طور پر فلیٹ تھے اور فی حصص 54.20 ڈالر سے بہت کم تھے جسے مسک نے ہر ایک کی ادائیگی کی پیشکش کی ہے۔ کمپنی کا اسٹاک آخری بار 5 اپریل کو اس سطح پر پہنچا تھا جب اس نے مسک کو بورڈ میں نشست کی پیشکش کی تھی اس سے پہلے کہ اس نے تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارم خریدنے کی پیشکش کی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      مذہبی عبادت گاہوں سے متعلق قانون سے چھیڑچھاڑ انتہائی خطرناک: مولانا ارشد مدنی

      دوسری جانب مسک نے قطر اکنامک فورم میں بات کرتے ہوئے کہا کہ ٹیسلا کے تنخواہ دار عملے میں 10 فیصد کٹوتی تین مہینوں کے دوران ہو گی، کیونکہ اس نے پیش گوئی کی تھی کہ امریکی کساد بازاری کا امکان زیادہ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیاآپ ہندوستانی فضاؤں میں اڑناچاہتےہیں؟ ہوائی اڈے پرپہنچنےسےپہلےایئرسوودھابھرنامت بھولیں!

      ان کے تبصرے ملازمتوں میں کٹوتی کے منصوبوں کے بارے میں ان کی سب سے تفصیلی وضاحت اور اس ماہ کے آغاز میں رائٹرز کی رپورٹ کے بعد سے ان کی پہلی شخصی پیشی تھی کہ کمپنی کو عملے میں تقریبا 10 فیصد کمی کرنے کی ضرورت تھی اور وہ دنیا بھر میں ملازمتوں کو روک رہی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: