உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایلون مسک اورٹویٹرکےسی ای اوپیراگ اگروال کی قانونی جنگ جاری، اپنےبیانات کو دوبارہ کریں گےریکارڈ

     ایلون مسک

    ایلون مسک

    Elon Musk, Twitter CEO Parag Agrawal: میک کارمک منگل کو قبل از وقت معلومات کے تبادلے پر ہونے والی متعدد کاروائی پر سماعت کرے گا، جیسے کہ بروس فالک اہم دستاویزات جمع کرانے کے لیے بیٹھنا چاہیے۔ تاکہ اس مسئلہ کا جلد سے جلد ممکن ہوسکے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaUSAUSAUSA
    • Share this:
      Elon Musk, Twitter CEO Parag Agrawal: ایلون مسک (Elon Musk) اور ٹویٹر انکارپوریشن کے چیف ایگزیکٹو آفیسر پیراگ اگروال (Parag Agrawal) مسک کی جانب سے 44 بلین ڈالر کی خریداری پر کمپنی کے مقدمے کے تحت اپنے بیانات کو از سر نو ریکارڈ کریں گے۔ عدالتی فائلنگ سے پتہ چلتا ہے کہ مسک اور اگروال پیر کو پوچھ گچھ کے لیے جمع ہونے والے تھے۔ صبح 9:30 بجے ولیمنگٹن، ڈیلاویئر کے ایک لاء آفس میں ماسک کی بات چیت شروع ہونی تھی، جب کہ اگروال کو سان فرانسسکو میں ایک بجے پیش ہونا تھا۔

      اس کے بجائے اگروال اس ہفتے کے آخر میں اپنے سیشن کو دوبارہ ترتیب دینا چاہتے ہیں، جب کہ مسک چاہتے ہیں کہ وہ ڈیلاویئر کے علاوہ کہیں اور منعقد ہو۔ کچھ لوگوں کے مطابق قانونی تنازعہ کے فریقین اور ان کے وکلاء کی سہولت کے لیے اکثر بیانات کو دوبارہ ترتیب دیا جاتا ہے۔

      ٹویٹر کے نمائندے نے اس معاملے پر تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔ مسک کے وکلاء کے ترجمان نے بھی تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔ مقدمہ 17 اکتوبر سے شروع ہونے والی پانچ روزہ مقدمے کی سماعت کے لیے مقرر ہے۔ ڈیلاویئر چانسلری جج کیتھلین سینٹ جے میک کارمک کو یہ فیصلہ کرنا ہوگا کہ آیا دنیا کے امیر ترین شخص کے پاس 54.20 ڈالر فی شیئر کے معاہدے سے الگ ہونے کی جائز بنیادیں تھیں۔

      ہر فریق نے دوسرے مضامین کے علاوہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر بوٹ اور اسپام اکاؤنٹس کی تعداد کے بارے میں گواہی اور دیگر شواہد حاصل کرنے کے لیے کئی چیزیں بطور گواہ موجود ہیں۔ مسک کا دعوی ہے کہ ٹویٹر نے اسے پلیٹ فارم کے صارف کی بنیاد کے معیار کے بارے میں دھوکہ دیا، جب کہ کمپنی کا الزام ہے کہ یہ معاہدے کو ترک کرنے کا صرف ایک بہانہ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      میک کارمک منگل کو قبل از وقت معلومات کے تبادلے پر ہونے والی متعدد کاروائی پر سماعت کرے گا، جیسے کہ بروس فالک اہم دستاویزات جمع کرانے کے لیے بیٹھنا چاہیے۔ تاکہ اس مسئلہ کا جلد سے جلد ممکن ہوسکے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: