اپنا ضلع منتخب کریں۔

    فائلس میں ایلن مسک نے کئے کئی بڑے انکشاف، سینسر شپ کا بھی ذکر: 10 بڑی باتیں

    Youtube Video

    اس سے پہلے ایلن مسک نے کہا تھا کہ وہ ٹوئٹر پر 'ہنٹر بائیڈن اسٹوری' کو سینسر کرنے کے راز افشا کریں گے اور مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر پر اس کہانی کو دبانے کے لیے کیا کیا گیا تھا؟ آئیے اب ٹویٹر فائلس کے بارے میں 10 بڑی جان لیجئے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      ٹویئٹر کے سی ای او ایلن مسک نے جمعہ (2 دسمبر) کو داخلی 'ٹویٹر فائلیں' جاری کیں جس میں دکھایا گیا ہے کہ کمپنی نے 2020 کے انتخابات کے دوران 'ہنٹر بائیڈن کی کہانی' کو دبانے کے لیے 'بائیڈن ٹیم' کی درخواست کا کیسے جواب دیا تھا۔ اس سے پہلے ایلن مسک نے کہا تھا کہ وہ ٹوئٹر پر 'ہنٹر بائیڈن اسٹوری' کو سینسر کرنے کے راز افشا کریں گے اور مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر پر اس کہانی کو دبانے کے لیے کیا کیا گیا تھا؟ آئیے اب ٹویٹر فائلس کے بارے میں 10 بڑی جان لیجئے۔

      ایلن مسک نے آزاد صحافی اور مصنف میٹ ٹیبی کے اکاؤنٹ کا ایک لنک ٹویٹ کیا، جنہوں نے ہنٹر بائیڈن (جو بائیڈن کے بیٹے) لیپ ٹاپ کی اسٹوری کی سینسرشپ کے پیچھے فیصلے کے بارے میں اندرونی کہانی کو ظاہر کرنے والے ٹویٹس کی ایک سیزریز پوسٹ کی۔ ٹیبی نے ٹویٹ کیا: "ٹویٹر فائلز، حصہ اول: ٹویٹر نے ہنٹر بائیڈن لیپ ٹاپ اسٹوری کو کیسے اور کیوں بلاک کیا۔"
      میٹ ٹیبی نے مزید لکھا، "14 اکتوبر 2020 کو نیویارک پوسٹ نے بائیڈن کی خفیہ ای میلز شائع کیں، جنہیں ہنٹر بائیڈن کے لیپ ٹاپ کے مواد کی بنیاد پر ایکسپوز کیا گیا۔"
      Tabby کے مطابق، سوشل میڈیا کمپنی نے نیویارک پوسٹ کی ہنٹر بائیڈن لیپ ٹاپ اسٹوری Hunter Biden Laptop Story) کو "دبانے کے لیے غیر معمولی اقدامات کیے"، لنکس کو ہٹا دیا اور انتباہ پوسٹ کیا کہ یہ "غیر محفوظ" ہو سکتا ہے۔
      انہوں نے ایک ٹویٹ میں یہ بھی کہا، "ٹوئٹر نے بھی براہ راست پیغام کے ذریعے اپنی نشریات کو بلاک کر دیا، جیسا کہ یہ چائلڈ پورنوگرافی کرتا ہے، مثال کے طور پر۔"

      ٹویٹر کے ایک ملازم نے اسٹوری کو سینسر کرنے کے فیصلے کو 'آزاد' قرار دیا۔ ٹیبی نے عملے کو بتایا کہ ہیکنگ ایک بہانہ تھی، لیکن کچھ ہی گھنٹوں کے اندر تقریباً سبھی نے سمجھ لیا کہ یہ رکنے والا نہیں ہے اور کسی میں بھی اسے روکنے کی ہمت نہیں تھی۔

      اسلام قبول کرنے کے بعد دیپکا نے بدلا تھا نام، فیضہ ابراہیم بن کر خوش ہیں اداکارہ

      شادی سےپہلے 2-3ناجائز بیویاں رکھتے ہیں ہندو، بیان پرگھرے بدرالدین اجمل، BJ نےکیاجوابی حملہ

      ٹوئٹر پر تصویر شیئر کرتے ہوئے ٹیبی نے کیپشن میں لکھا، ’’آپ نیچے دی گئی طویل گفتگو میں برہم دیکھ سکتے ہیں، جس میں گڈے اور سابق ٹرسٹ اور سیکیورٹی چیف جوئل روتھ شامل ہیں۔‘‘ کومس آفیسر ٹرینٹن کینیڈی لکھتے ہیں، "مجھے اسے غیر محفوظ کے طور پر نشان زد کرنے کی پالیسی کی بنیاد کو سمجھنے میں مشکل ہو رہی ہے۔"
      ٹیبی نے ٹویٹر پر ایک تصویر بھی شیئر کی، جس میں NYPost کے ہنٹر بائیڈن کے لیپ ٹاپ آرٹیکل کو "مراعات یافتہ اور رازدارانہ" قرار دیتے ہوئے لکھا، "ہماری ٹیمیں رپورٹنگ میں شامل مواد کی اصلیت کی تحقیقات کر رہی ہیں۔"

      آپ کو بتاتے چلیں کہ 2020 میں 'NY Post' نے دعویٰ کیا تھا کہ ہنٹر بائیڈن نے اپنے والد اور اس وقت کے نائب صدر جو بائیڈن کو ایک سال سے بھی کم عرصہ قبل یوکرین کی توانائی کمپنی کے ایک اعلیٰ ایگزیکٹو سے ملوایا تھا۔ اس وقت بائیڈن نے یوکرین میں سرکاری اہلکاروں پر دباؤ ڈالا کہ وہ وکیل کو برطرف کر دیں جو کمپنی کی تحقیقات کر رہا تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: