உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    چین کے شہر اینیانگ میں فیکٹری میں آگ لگنے سے 36 افراد ہلاک اور دو لوگ لاپتہ، آخر کیا ہے وجہ؟

     علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    رپورٹ کے مطابق دو افراد لاپتہ ہیں۔ ایک سرکاری بیان کے مطابق متاثرین کے اہل خانہ کے لیے جائے وقوعہ پر تھے۔ مقامی حکام نے کہا کہ پبلک سیکورٹی ڈیپارٹمنٹ نے متعلقہ مجرمانہ مشتبہ افراد کے بارے میں معلومات حاصل کی ہے لیکن اس نے مزید تفصیلات کا اظہار نہیں کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • China
    • Share this:
      سرکاری میڈیا نے منگل کے روز اطلاع دی ہے کہ چین کے صوبے ہینان کے شہر اینیانگ میں ایک فیکٹری میں آگ لگنے سے 36 افراد ہلاک اور دو زخمی ہو گئے۔ رپورٹ میں کہا گیا کہ یہ آگ یانگ شہر کے وینفینگ ڈسٹرکٹ یا ہائی ٹیک زون میں واقع کیشنڈہ ٹریڈنگ کمپنی لمٹیڈ میں لگی۔ مقامی میڈیا کے مطابق آگ پیر کے روز دوپہر شروع ہوئی اور فائر ٹیموں نے 63 گاڑیاں جائے وقوعہ پر بھیج دیں۔ آگ پر مقامی وقت کے مطابق رات 8 بجے تک قابو پالیا گیا اور رات 11 بجے مکمل طور پر بجھا دیا گیا۔

      سی سی ٹی وی نے رپورٹ کیا کہ آج یعنی منگل کی صبح تک 36 لوگوں کی موت کی اطلاع ملی اور دو افراد کو معمولی زخمیوں کے ساتھ علاج کے لیے اسپتال بھیجا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق دو افراد لاپتہ ہیں۔ ایک سرکاری بیان کے مطابق متاثرین کے اہل خانہ کے لیے جائے وقوعہ پر تھے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      مقامی حکام نے کہا کہ پبلک سیکورٹی ڈیپارٹمنٹ نے متعلقہ مجرمانہ مشتبہ افراد کے بارے میں معلومات حاصل کی ہے لیکن اس نے مزید تفصیلات کا اظہار نہیں کیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: