ہوم » نیوز » عالمی منظر

امریکہ میں دہشت گردانہ حملوں کی منصوبہ بندی کرنے والے کو 40 سال جیل کی سزا

امریکہ کے نیو یارک شہر میں دہشت گرد گروپ اسلامک اسٹیٹ کی حمایت میں دہشت گردانہ حملوں کی سازش رچنے والے کینیڈین شہری کو 40 سال جیل کی سزا سنائی گئی ہے

  • UNI
  • Last Updated: Dec 20, 2018 11:44 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
امریکہ میں دہشت گردانہ حملوں کی منصوبہ بندی کرنے والے کو 40 سال جیل کی سزا
علامتی تصویر

امریکہ کے نیو یارک شہر میں دہشت گرد گروپ اسلامک اسٹیٹ کی حمایت میں دہشت گردانہ حملوں کی سازش رچنے والے کینیڈین شہری کو 40 سال جیل کی سزا سنائی گئی ہے۔ امریکی قانون وزارت نے ریلیز جاری کرکے یہ اطلاع دی ۔


جاری ریلیز کے مطابق، ’’ اسلامک اسٹیٹ آف عراق والشام (آئی ایس آئی ایس) کی حمایت میں 2016 میں گرمی کے موسم میں نیو یارک شہر میں دہشت گردانہ حملہ کی سازش رچنےکے معاملے میں کینیڈا کے مسی ساگا کے 20 سالہ عبدالرحمن البهناساوي کو 40 سال تک جیل کی سزا سنائی گئی۔ وزارت قانون کے مطابق البهناساوي نے امریکی شہری طلحہ ہارون جو اس وقت پاکستان میں ہیں اور فلپائن کا شہری رسیل سیلك کے ساتھ دہشت گردانہ حملوں کی سازش رچی۔

تین لوگوں نے 2016 میں اسلامی مقدس مہینہ رمضان المبارک کے دوران نیو یارک شہر کے گنجان آباد والے علاقوں میں بمباری اور فائرنگ کرنے کے لئے کوڈ ورڈ پیغامات کا استعمال کیا تھا۔ البهناساوي اور ہارون دہشت گردانہ حملوں كو انجام دینے کے لئے تیار تھے جبکہ فلپائن کے شہری دہشت گردانہ حملوں کے لئے فنڈز اکٹھے کرنے کے لئے ذمہ دار تھے۔

First published: Dec 20, 2018 11:39 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading