உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون کا دورہ امریکہ، ’فرانس ہمارا قدیم ترین اتحادی‘ امریکی صدر جو بائیڈن

    امریکی صدر جو بائیڈن (فائل فوٹو)

    امریکی صدر جو بائیڈن (فائل فوٹو)

    صدر جو بائیڈن (Joe Biden) 1 دسمبر کو وائٹ ہاؤس میں فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون (Emmanuel Macron) کی میزبانی کریں گے جہاں وہ پہلی بار سرکاری دورے پر ہوں گے۔ جین پیئر نے وائٹ ہاؤس میں صحافیوں کو بتایا کہ یہ دورہ امریکہ اور فرانس کے درمیان گہرے اور پائیدار تعلقات کو اجاگر کرے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaUSAUSA
    • Share this:
      امریکی پریس سکریٹری کرائن جین پیئر نے بتایا کہ صدر جو بائیڈن (Joe Biden) 1 دسمبر کو وائٹ ہاؤس میں فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون (Emmanuel Macron) کی میزبانی کریں گے جہاں وہ پہلی بار سرکاری دورے پر ہوں گے۔ جین پیئر نے وائٹ ہاؤس میں صحافیوں کو بتایا کہ یہ دورہ امریکہ اور فرانس کے درمیان گہرے اور پائیدار تعلقات کو اجاگر کرے گا، جو ہمارے سب سے پرانے اتحادی ہیں۔

      انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک کے درمیان تعلق مشترکہ جمہوری اقدار، اقتصادی تعلقات، دفاعی اور سیکورٹی تعاون پر قائم ہے۔ انہوں نے کہا کہ پیرس اور واشنگٹن کے درمیان تعلقات گزشتہ سال ایک بڑے بحران کا شکار ہوئے جب آسٹریلیا نے اچانک اعلان کیا کہ وہ روایتی ہتھیاروں کی خریداری کے معاہدے سے دستبردار ہو رہا ہے۔ فرانسیسی آبدوزیں امریکی جوہری طاقت سے چلنے والی آبدوزوں کے معاہدے کے حق میں ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      یہ پوچھے جانے پر کہ فرانس کو دوسرے امریکی اتحادیوں کے مقابلے میں اعزاز کے لیے کیوں منتخب کیا گیا؟ تو جین پیئر نے کہا کہ ہم فرانس کے ساتھ اپنے تعلقات کو بہت اہمیت دیتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: