ہوم » نیوز » عالمی منظر

اسرائیل اور حماس کے درمیان غزہ پٹی میں امن بحالی کے سلسلہ میں اتفاق رائے

غزہ ۔ اسرائیل اور حماس کے درمیان غزہ پٹی میں بحالی امن پر اتفاق ہو گیا ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Jul 21, 2018 11:25 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
اسرائیل اور حماس کے درمیان غزہ پٹی میں امن بحالی کے سلسلہ میں اتفاق رائے
فائل فوٹو، رائٹرز۔

غزہ ۔ اسرائیل اور حماس کے درمیان غزہ پٹی میں بحالی امن پر اتفاق ہو گیا ہے۔ غزہ کی پٹی پر کنٹرول رکھنے والی فلسطینی تنظیم حماس کے ترجمان نے ہفتہ کو یہ اطلاع دی۔ حماس کے ترجمان فوزی برهاؤم نے کہا’’مصر اور اقوام متحدہ کی کوششوں سے اسرائیل اور فلسطینی دھڑوں کے درمیان امن بحالی کے سلسلہ میں اتفاق رائے ہوگیا ہے‘‘۔


اسرائیل کے حکام نے اس اعلان پر کسی رد عمل کا اظہار نہیں کیا ہے لیکن فوجی ترجمان نے کہا کہ ہفتے کی صبح غزہ کی پٹی پر کوئی کارروائی نہیں ہوئی۔ فلسطین کے باشندوں نے کہا کہ ابھی علاقے میں امن و امان ہے۔ جمعہ کو فلسطین کے بندوق برداروں نے غزہ کی پٹی کی سرحد پر ایک اسرائیلی فوجی کو ہلاک کردیا تھا اور اسرائیلی فوج نے جوابی کارروائی کرتے ہوئے کئی حملے کئے جس میں حماس کے تین جنگجوؤں سمیت کل 4 فلسطینیوں کی موت ہو گئی تھی اور غزہ کی پٹی میں 120 افراد زخمی ہو گئے تھے۔ اسرائیل اور فلسطین کے درمیان غزہ کی پٹی پر سال 2014 کی جنگ کے بعد پہلی بار کسی آن ڈیوٹی فوجی کو مارا گیا تھا۔


فلسطین کے ایک اہلکار کے مطابق، اس کے بعد مصر کے سیکورٹی حکام اور ایک اوردیگر ملک کے سفارت کار نے امن بحال کرنے کے لئے حماس اور اسرائیل سے رابطہ کیا تھا۔

First published: Jul 21, 2018 11:25 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading