ہوم » نیوز » عالمی منظر

خاتون کو ملا گرینیڈ، جب جانچ ہوئی تو نکلا سیکس ٹوائے اور کنڈوم، بم اسکواڈ ٹیم کے اڑ گئے ہوش

جب ایکسپرٹ کی ٹیم نے مکمل تیاری کے ساتھ اس سامان کی تلاشی لی تو یہ گرینیڈ کی شکل میں سیکس ٹوائے (Sex Toy) نکلی۔

  • Share this:
خاتون کو ملا گرینیڈ، جب جانچ ہوئی تو نکلا سیکس ٹوائے اور کنڈوم، بم اسکواڈ ٹیم کے اڑ گئے ہوش
جب ایکسپرٹ کی ٹیم نے مکمل تیاری کے ساتھ اس سامان کی تلاشی لی تو یہ گرینیڈ کی شکل میں سیکس ٹوائے (Sex Toy) نکلی۔

جرمنی Germany میں جاگنگ کر رہی ایک خاتون کو پاردرشی پالی تھن میں گرینیڈ (Grenade) جیسی کوئی چیز پڑی نثر آئی جس کے بعد اس نے مقامی پولیس کو اطلاع دی۔ پولیس نے فورا معاملے پر سرگرمی دکھاتے ہوئے اس جگہ کا محاصرہ کر لیا اور بم اسکواڈ دستے کو بلا لیا۔ جب ایکسپرٹ کی ٹیم نے مکمل تیاری کے ساتھ اس سامان کی تلاشی لی تو یہ گرینیڈ کی شکل میں سیکس ٹوائے (Sex Toy) نکلی۔ یہ پالی بیگ جرمنی میں بویرین شہر کے باہر ایک جنگل میں پایا گیا تھا۔ یہ علاقہ چیک ریپبلک اور آسٹریلیا کی سرحد کے پاس پڑتا ہے۔ لہذا پولیس نے زیادہ شک نہیں کیا۔ پورے جرمن میں دوسری عالمی جنگ کے وقت بم اکثر پایا جاتا ہے۔ اور اس علاقے میں لوگوں کی آمدورفت کو روک کر بم اسکواڈ کی ٹیم کو اطلاع دی گئی تھی ۔


شفاف تھیلی میں اس قسم کے گرینڈ کو دیکھ کر بم اسکواڈ ٹیم کے افسران بھی سکتے میں آگئے۔ انہوں نے کئی کلوگرام سکیورٹی سوٹ پہنا اور روبوٹ کی مدد سے اس تھیکی کو ایک محفوظ جگہ پر لے گئے لیکن جب یہ جانچ کی گئی تو یہ گرینڈ کی شکل میں بنی سیکس ٹوائے نکلا۔ اس تھیلی میں کنڈوم اور لوبریکینٹ بھی ملا۔


کنڈوم اور لوبری کینٹ ڈیوائس جیسے نظر آنے والے ڈبے میں رکھا گیا تھا جس سے پہلے پولیس کو اس بات پر یقین ہو گیا تھا کہ یہ کوئی دھماکہ خیز مواد ہی ہے۔ پولیس کے ترجمان نے جرمنی نیوز ایجنسی ڈی پی اے کو بتایا کہ انہیں شک ہے کہ کوئی شخص اسے کسی کوڑے دان میں ڈالنے کے بجائے ایک ویران علاقے میں اسے پھینک دینا چاہتا تھا۔ دوسری عالمی جنگ کے اختتام کے 75 سے بھی زیادہ سال بعد بھی جرمنی میں بم ملنے کو واقعات عام ہیں۔


گزشتہ ہفتے جنوبی جرمنی شہر مین ہیم میں ایک مکان کی تعمیر کے دوران عالمی جنگ کے وقت کا 500 کلو کا بم پایا گیا تھا۔ اسے کسی جنگی طیارے سے گرایا گیا تھا لیکن یہ پھٹنے کے بجائے زمین میں دھنس گیا تھا۔ پولیس نے بعد میں بتایا تھا کی جس مقام پر یہ بم ملا تھا وہیں پر امریکی فوج کا اڈہ تھا جسے بعد میں ناکارہ بنا دیا گیا تھا۔
Published by: Sana Naeem
First published: May 01, 2021 12:42 PM IST