உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Global Day of Parents 2022: ’دنیامیں والدین سےپڑھ کرکوئی نہیں‘ لیکن آخرکیوں منایاجاتاہےعالمی یوم والدین

    والد کی قدر ضروری ہے۔

    والد کی قدر ضروری ہے۔

    اپنے والدین کے چہرے پر مسکراہٹ لانے کے لیے ان کے ساتھ دن گزاریں اور انھیں وہ پیار اور احترام دیں جو انھوں نے آپ کو وقت کے ساتھ دیا ہے۔ ان کے دوست اور ساتھی بنیں اور ان کا ادب و احترام کریں۔

    • Share this:
      والدین کا عالمی دن 2022 (GLOBAL DAY OF PARENTS 2022): والدین بچے کی زندگی کی بنیاد ہوتے ہیں۔ وہ اپنی پوری زندگی بے لوث طریقے سے اپنے بچوں کی ضروریات اور خوشیوں کے لیے وقف کر دیتے ہیں اور بدلے میں کچھ مانگے بغیر ہی وہ یہ خدمات انجام دیتے ہیں۔ ان کے بے لوث وابستگیوں اور بے پناہ محبت کو نشان زد کرنے کے لیے یکم جون کو اقوام متحدہ کی جانب سے عالمی یوم والدین (Global Parents Day) کے طور پر منایا جاتا ہے۔

      اقوام متحدہ (United Nations) کا خیال ہے کہ خاندان بچے کی پرورش کی بنیاد ہیں۔ ہر بچے کی پرورش ایسے ماحول میں ہونی چاہیے جو پیار کرنے والا، دیکھ بھال کرنے والا اور ہم آہنگ ہو۔ ایک خاص عمر تک پہنچنے کے بعد بچوں کو بھی چاہیے کہ وہ اپنے والدین کی نشوونما میں اپنا حصہ ادا کریں اور اسی محبت سے ان کی پرورش کریں۔

      آئیے اس سال کا تھیم، تاریخ، اور اس دن کی اہمیت پر ایک نظر ڈالتے ہیں جو وہاں کے ہر والدین کے لیے وقف ہے۔

      عالمی یوم والدین 2022: تھیم

      ہر سال اس دن کو منانے کے لیے ایک تھیم طے کی جاتی ہے۔ 2020 میں تھیم عالمی سطح پر ان تمام والدین کے لیے وقف تھی جو اپنی زندگی اپنے بچوں کے پیچھے بھاگتے ہوئے گزارتے ہیں۔ اس سال والدین کے عالمی دن کا تھیم پوری دنیا میں تمام والدین کی قدر کریں ہے۔

      عالمی یوم والدین 2022: تاریخ اور اہمیت

      17 ستمبر 2012 کو اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے یکم جون کو عالمی یوم والدین کے طور پر منانے کے لیے قرارداد 66/292 منظور کی۔ اس دن کا اعلان بچے کی زندگی میں والدین کے کردار کے اعزاز میں کیا جاتا ہے۔ یونیورسل پیس فیڈریشن اپنے بچوں کی زندگی بھر پرورش اور حفاظت میں نگہداشت کرنے والوں کی کوششوں کو تسلیم کرتی ہے۔

      یو پی ایف کے مطابق ایک بچے کی پرورش ایک مثبت خاندانی ماحول میں ہونی چاہیے تاکہ اس کی ہم آہنگی ہو سکے۔ ان تمام نکات کو مدنظر رکھتے ہوئے اقوام متحدہ نے قرارداد منظور کی اور اس دن کو عالمی یوم والدین قرار دیا۔

      مزید پڑھیں: Malali Mosque Controversy:کرناٹک میں ملالی مسجد انتظامیہ کی وی ایچ پی کی اپیل خارج کرنے کی مانگ، جانیے کیا ہے پورا تنازعہ

      دنیا کے کئی حصوں میں یوم والدین مختلف تاریخوں میں منایا جاتا ہے۔ جہاں امریکہ میں یہ دن جولائی کے چوتھے اتوار کو منایا جاتا ہے وہیں جنوبی کوریا میں یہ دن ہر سال 8 مئی کو منایا جاتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Owaisi on Gyanvapi:’ہم نے ایک بابری مسجد کھودی، اب دوسری مسجد کھونے نہیں دیں گے‘:اویسی

      اپنے والدین کے چہرے پر مسکراہٹ لانے کے لیے ان کے ساتھ دن گزاریں اور انھیں وہ پیار اور احترام دیں جو انھوں نے آپ کو وقت کے ساتھ دیا ہے۔ ان کے دوست اور ساتھی بنیں اور ان کا ادب و احترام کریں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: