உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Google Bugs: گوگل کی کمزوریوں کی نشاندہی کرنےپرملےگا 25 لاکھ روپےکاانعام! جانیے تفصیلات

    تاکہ ہر کوئی محفوظ انداز میں اسے استعمال کرسکے۔

    تاکہ ہر کوئی محفوظ انداز میں اسے استعمال کرسکے۔

    پچھلے سال گوگل نے اوپن سورس سپلائی چین کو نشانہ بنانے والے حملوں میں سال بہ سال 650 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا ہے۔ گوگل کے اپنے خطرے سے متعلق انعامی پروگرام (VRP) کے تحت محققین کو اب ایسی غلطیاں تلاش کرنے پر انعام دیا جا سکتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaUSAUSA
    • Share this:
      Google Bugs: گوگل (Google) نے ایک نیا بگ باؤنٹی پروگرام شروع کیا ہے جہاں وہ ان محققین کو 31,337 ڈالر (تقریباً 25 لاکھ روپے) تک کا انعام دے گا جو کمپنی کے اوپن سورس پروجیکٹس میں کمزوریوں کی نشاندہی کرتے ہیں۔ یہ قیمت کسی بھی خطرے کی شدت اور پروجیکٹ کی اہمیت پر منحصر ہے۔ اس کے لیے انعامات 100 ڈالر سے لے کر 31,337 ڈالر تک ہوں گے۔

      گوگل نے اپنے اوپن سورس سافٹ ویئر ولنریبلٹی ریوارڈز پروگرام (OSS VRP) کا آغاز کرتے ہوئے کہا کہ بڑی مقداریں غیر معمولی یا خاص طور پر کمزوریوں کو دور کیا جائے گا۔ اس کے لیے ہمیں یوزرس کی مدد درکار ہے۔ لہذا تخلیقی صلاحیتوں کی حوصلہ افزائی کی جاتی رہے گی۔ گولان (Golang)، اینگولر (Angular) اور فوسشیہ (Fuchsia) جیسے بڑے پروجیکٹس کے نگہبان کے طور پر گوگل کا شمار دنیا میں اوپن سورس کے سب سے بڑے شراکت داروں اور صارفین میں ہوتا ہے۔

      پچھلے سال گوگل نے اوپن سورس سپلائی چین کو نشانہ بنانے والے حملوں میں سال بہ سال 650 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا ہے۔ گوگل کے اپنے خطرے سے متعلق انعامی پروگرام (VRP) کے تحت محققین کو اب ایسی غلطیاں تلاش کرنے پر انعام دیا جا سکتا ہے جو ممکنہ طور پر پورے اوپن سورس ایکو سسٹم کو متاثر کر سکتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Swiggy, Zomato جیسے ایپ سے آن لائن کھانا منگانا 60 فیصد تک مہنگا؟ سروے سے بڑا انکشاف

      یہ بھی پڑھیں: 

      مرد اس خاتون کو گڑیا کے طور پر سمجھتے ہیں لیکن حقیقی زندگی میں نہیں رکھنا چاہتا کوئی رشتہ، جانئے پورا ماجرا

      اصل وی آر پی پروگرام دنیا کے پہلے پروگراموں میں سے ایک ہے اور اب اس کی 12ویں سالگرہ قریب آ رہی ہے۔ گوگل نے کہا کہ اس کا OSS VRP سائبر سیکیورٹی کو بہتر بنانے کے لیے ہمارے 10 بلین ڈالر کے عزم کا حصہ ہے۔ اس موقع پر گوگل کے صارفین اور دنیا بھر میں اوپن سورس صارفین دونوں کے لیے اس قسم کے حملوں کے خلاف سپلائی چین کو محفوظ بنایا جائے گا، تاکہ ہر کوئی محفوظ انداز میں اسے استعمال کرسکے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: