உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کار کی چھت پر بیٹھ کر شخص کر رہا تھا پرائیویٹ کام، گوگل میپ کے کیمرے نے دنیا کو دکھا ڈالا گھنونا راز

    یہ تصویر گوگل میپ کے اسٹریٹ ویو کیمرہ سے لی گئی ہے۔

    یہ تصویر گوگل میپ کے اسٹریٹ ویو کیمرہ سے لی گئی ہے۔

    سوشل میڈیا سائٹ (Reddit) پر ایک تصویر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ یہ تصویر گوگل میپ کے اسٹریٹ ویو کیمرہ سے لی گئی ہے۔ تصویر میں ایک آدمی گاڑی کے اوپر بیٹھا پاٹی (Man Poops on Car roof) کر رہا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      گوگل میپ  (Google Map) ویسے ایک بڑے کمال کی چیز ہوتی ہے لیکن بعض اوقات لوگوں کو اس سے پریشانی بھی ہو جاتی ہے۔ اگرچہ یہ مسائل سمت کنفیوژن سے زیادہ متعلق ہیں  لیکن حال ہی میں ایک شخص نے گوگل میپ پر کچھ ایسا دیکھا جو کہ بہت چونکا دینے  (Bizzare google map photo)والا تھا۔ جب ایک ڈرائیور نے راستہ دیکھنے کے لیے گوگل میپ اسٹریٹ ویو کیمرا (Google Map Street View Camera) کھولا تو اس نے ایک ایسا نظارہ دیکھا جو کسی کو بھی حیران کردے گا۔ اب اس واقعے سے متعلق ایک تصویر بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔
      سوشل میڈیا سائٹ (Reddit) پر ایک تصویر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ یہ تصویر گوگل میپ کے اسٹریٹ ویو کیمرہ سے لی گئی ہے۔ تصویر میں ایک آدمی گاڑی کے اوپر بیٹھا پاٹی (Man Poops on Car roof) کر رہا ہے۔ تصویر میں ایک عورت اور ایک چھوٹی بچی بھی اس شخص سے کچھ فاصلے پر نظر آرہی ہیں۔ یہ تصویر سب کو حیران کر رہی ہے۔ ڈیلی اسٹار کی خبر کے مطابق یہ تصویر امریکہ کے وومنگ میں بیور ڈرائیو (Beaver Drive) پر لی گئی ہے۔ سوشل میڈیا پر لوگ اس نامعلوم شخص کا مذاق اڑا رہے ہیں اور اسے پوپی گائے (Poopy Guy) کہہ رہے ہیں۔

      man poops on car roof
      سوشل میڈیا سائٹ (Reddit) پر ایک تصویر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔


      سوشل میڈیا پر ایک یوزر نے لکھا کہ ایسا لگتا ہے جیسے اس گاڑی کے قریب کھڑی خاتون ہنس رہی ہو۔ ایک شخص کو امریکی شو بیٹر کال ساؤل یاد آگئی جس میں ایک ایسا ہی منظر تھا۔ تصویر صاف  نہیں ہے ، بہت سے لوگ یقین نہیں کر سکتے کہ وہ شخص کار پر گھنونا کام کر رہا ہے۔ کچھ لوگ کمینٹس میں لکھ رہے ہیں کہ وہ گاڑی کی چھت ٹھیک کرنے کے لیے چڑھا ہے ، پوٹی نہیں۔ تصویر خراب کوالٹی اور دور سے لی جانے کی وجہ سے ، بہت سے لوگوں کو سمجھ نہیں آرہی ہے کہ تصویر میں نظر آنے والا شخص اصل میں کیا کر رہا ہے۔ تاہم ، زیادہ تر لوگ اور پوسٹنگ اکاؤنٹ اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ وہ شخص خود ہی گاڑی پر بیٹھا ہے۔ فی الحال  اس بارے میں کوئی معلومات نہیں ہے کہ اصل میں یہ تصویر کس نے سوشل میڈیا پر پوسٹ کی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: