உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    H-1B visa: امریکہ میں ملازمت کا خواب، کووڈ۔19 کے بعد بڑے پیمانے پر ملازمت ویزہ کیلئے اپلائی

    وہ مالی سال 2023 کے دوران ایچ۔ 1 بی ویزہ کیپ سے مستثنیٰ ہیں۔

    وہ مالی سال 2023 کے دوران ایچ۔ 1 بی ویزہ کیپ سے مستثنیٰ ہیں۔

    امریکی شہریت اور امیگریشن سروسز (US Citizenship and Immigration Services) نے ایک بیان میں کہا کہ ایچ۔ 1 بی ویزا (H-1B visa) پروگرام غیر ملکی پیشہ ور افراد بشمول ہندوستانیوں کے درمیان سب سے زیادہ مطلوب ملازمت کا ویزا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaAmerica America America
    • Share this:
      امریکہ کی وفاقی ایجنسی برائے امیگریشن سروسز نے منگل کے روز کہا کہ امریکہ کو مالی سال 2023 کے لیے 65 ہزار سے بھی زائد ایچ۔ 1 بی (H1-B) ویزا کیپ تک پہنچنے کے لیے کافی تعداد میں درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔ ایچ۔ 1 بی ویزا غیر تارکین وطن ویزا ہے جو امریکی کمپنیوں کو غیر ملکی ملازمین کو خصوصی پیشوں میں ملازمت دینے کی اجازت دیتا ہے جن کے لیے تھیوریٹیکل یا پراٹیکل مہارت کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ٹیکنالوجی کمپنیاں ہندوستان اور چین جیسے ممالک سے ہر سال ہزاروں ملازمین کی خدمات حاصل کرنے کے لیے اس پر انحصار کرتی ہیں۔

      امریکی شہریت اور امیگریشن سروسز (US Citizenship and Immigration Services) نے ایک بیان میں کہا کہ ایچ۔ 1 بی ویزا (H-1B visa) پروگرام غیر ملکی پیشہ ور افراد بشمول ہندوستانیوں کے درمیان سب سے زیادہ مطلوب ملازمت کا ویزا ہے۔ یو ایس سی آئی ایس نے رجسٹر کرنے والوں کے آن لائن اکاؤنٹس کو غیر انتخابی اطلاعات بھیجنا مکمل کر لیا ہے۔

      مالی سال 2023 کے دوران ایچ۔ 1 بی ویزہ مختص کرنے کے لیے صحیح طریقے سے جمع کرائی گئی رجسٹریشن کی حیثیت پر بھی غور کیا جائے گا، لیکن اسے منتخب نہیں کیا گیا، اب یہ ظاہر کرے گا۔ اس رجسٹریشن کی بنیاد پر H-1B کیپ پٹیشن دائر کرنے کے اہل نہیں ہے۔

      دریں اثنا وفاقی ایجنسی ان درخواستوں کو قبول کرے گی اور ان پر کارروائی جاری رکھے گی جو بصورت دیگر اس کیپ سے مستثنیٰ ہیں۔ اس میں یہ بھی کہا گیا کہ موجودہ ایچ۔ 1 بی ملازمین کے لیے دائر کردہ پٹیشنز جو پہلے کیپ کے خلاف شمار کیے گئے ہیں اور جو اب بھی اپنا ٹوپی نمبر برقرار رکھتے ہیں، وہ مالی سال 2023 کے دوران ایچ۔ 1 بی ویزہ کیپ سے مستثنیٰ ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      POK کو پاکستانی صوبہ بنانے کی کوشش ناکام، حکومت نے واپس لیا15ویں آئینی ترمیم والا بل

      فلمHaddiکاپوسٹردیکھ کرفینس نے نوازالدین کو بتایاارچنا پورن سنگھ، تو اداکارہ نے دیا یہ جواب

      Russia Ukraine Crisis:آج ہوگئے 6 مہینے،امریکہ نے کہا-فوری یوکرین چھوڑیں شہری

      Urfi Javed On Raksha Bandhan:اکشے کمار کی فلم ’رکشھابندھن‘کوعرفی جاویدنے بتایا30سال پرانا

      تاہم یو ایس سی آئی ایس موجودہ ایچ۔ 1 بی ملازمین کے امریکہ میں رہنے کی مدت میں توسیع کے لیے دائر درخواستوں کو قبول کرنے اور اس پر کارروائی جاری رکھے گا، موجودہ ایچ۔ 1 بی ملازمین کے لیے ملازمت کی شرائط کو تبدیل کرے گا، موجودہ H-1B کارکنوں کو آجروں کو تبدیل کرنے کی اجازت دے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: