உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    China heatwave:گرمی سے پریشان چین کررہا ہے مصنوعی بارش، یانگسی ندی کا ایک حصہ سوکھ گیا

    چین میں گرمی کی لہر نے مچائی تباہی۔

    چین میں گرمی کی لہر نے مچائی تباہی۔

    China heatwave: چین میں گرمی سے سب سے زیادہ صنعتیں متاثر ہوئی ہیں۔ چین کے جنوب مغرب میں خشک سالی کے حالات کے باعث آبی ذخائر میں پانی کی قلت پیدا ہو گئی ہے جس سے پن بجلی کی پیداوار متاثر ہو رہی ہے۔

    • Share this:
      China heatwave:چین میں شدید گرمی سے لوگ پریشان ہیں۔ چین کے دریائے یانگسی کا ایک حصہ مکمل طور پر خشک ہو گیا ہے۔ ریکارڈ توڑ گرمی کے باعث فصلوں اور مویشیوں کو بھاری نقصان ہو رہا ہے۔ ایسے میں انتظامیہ نے مصنوعی بارش کی تیاریاں شروع کر دی ہیں۔

      وسطی چین کے صوبہ ہوبی میں موسمی تبدیلی کے ایک جامع پروگرام کا اعلان کیا گیا ہے۔ یہاں بادلوں میں چاندی کے آئوڈائڈ کی چھڑیں کو بارش لانے کے لیے طیارے تعینات کیے گئے ہیں۔ یانگسی کے دیگر علاقوں میں بھی مصنوعی بارش کی تیاری کی جا رہی ہے، لیکن کچھ خشک سالی سے متاثرہ علاقوں میں بادلوں کے پتلے ہونے کی وجہ سے اس پروگرام کو روک دیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Sri Lanka: سری لنکا میں چینی جاسوس جہاز پر ہندوستان کو کیوں ہے فکر؟ جانیے تفصیلات

      یہ بھی پڑھیں:
      China کو پیغام!سری لنکاکی فوج کو ہندوستان نے دیا ڈورنیئر میری ٹائم پٹرولنگ ایئرکرافٹ

      گرمی کی وجہ سے چین میں کئی صنعتیں بند
      چین میں گرمی سے سب سے زیادہ صنعتیں متاثر ہوئی ہیں۔ چین کے جنوب مغرب میں خشک سالی کے حالات کے باعث آبی ذخائر میں پانی کی قلت پیدا ہو گئی ہے جس سے پن بجلی کی پیداوار متاثر ہو رہی ہے۔ اس کے بعد بجلی کی بندش ہے۔ صوبہ سیچوان میں سولار پینل بنانے والی کمپنیوں کے ساتھ ساتھ سیمنٹ اور یوریا بنانے والی کمپنیاں بند کر دی گئی ہیں۔ انہیں پانچ دن تک بجلی بچانے کی ہدایت کی گئی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: