உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کورونا کے درمیان دنیا میں آئی نئی آفت! HIV کے ’انتہائی زہریلے‘ ویرینٹ کی ہوئی دریافت، 500 سے زیادہ مرتبہ ہوا ہے میوٹیشن

    ایچ آئی وی کے VB ویرینٹ کی ہوئی دریافت۔

    ایچ آئی وی کے VB ویرینٹ کی ہوئی دریافت۔

    کرس وائمنٹ نے کہا کہ HIV کی مختلف اقسام کی دریافت دنیا کو خبردار کرتی ہے کہ ہمیں یہ سوچ کر کبھی بھی زیادہ پر اعتماد نہیں ہونا چاہیے کہ شکل بدلنے کے بعد وائرس کمزور ہو جاتے ہیں۔ ٹیم نے 109 افراد کو وی بی ویرینٹ سے متاثر پایا ہے۔ ان میں سے چار نیدرلینڈ سے باہر رہ رہے ہیں۔

    • Share this:
      آکسفورڈ(Oxford) کے محققین نے نیدرلینڈ(Netherlands) میں کئی دہائیوں سے چھپے ہوئے ایچ آئی وی کا ایک انتہائی خطرناک اسٹرین (HIV Strain)دریافت کیا ہے۔ تاہم محققین نے کہا ہے کہ موجودہ جدید طریقہ علاج کی تاثیر کی وجہ سے پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ہے۔ جرنل ’سائنس‘ میں جمعرات کو شائع ہونے والے محققین کے تجزیے سے معلوم ہوا ہے کہ جو مریض اس قسم سے متاثر ہوئے ہیں ان کے خون میں دیگر اقسام سے متاثر ہونے والوں کے مقابلے میں 3.5 سے 5.5 گنا زیادہ وائرس پایا جاتا ہے۔ اس قسم کو ’VB ویریئنٹ‘ کہا گیا ہے۔ وی بی ویریئنٹس کی وجہ سے قوت مدافعت(immunity) بھی تیزی سے متاثر ہو رہی ہے۔

      حالانکہ اسٹڈی میں یہ بھی پایا گیا ہے کہ وی بی ویریئنٹ سے متاثر ہونے والے افراد میں وہی مدافعتی نظام بحال ہوتا ہے اور وائرس سے بچ جاتا ہے جیسا کہ علاج شروع ہونے کے بعد HIV کی دیگر اقسام سے متاثرہ افراد ہوتے ہیں۔ آکسفورڈ کے وبائی امراض کے ماہر کرس وائمنٹ اور اس تحقیق کے سرکردہ رائٹر نے خبر رساں ادارے اے ایف پی کو بتایا کہ وائرس کی اس نئی قسم کے بارے میں تشویش کی کوئی وجہ نہیں ہے۔ محققین کے مطابق، یہ قسم نیدرلینڈ میں 1980 کی دہائی کے آخر اور 1990 کی دہائی کے اوائل میں ظاہر ہونے کا امکان تھا۔ لیکن اس کی تلاش کے شواہد 2010 کے آس پاس غائب ہونے لگے۔

      وی بی ویرینٹ میں ہوا 500 سے زیادہ مرتبہ میوٹیشن
      کرس وائمنٹ نے کہا کہ HIV کی مختلف اقسام کی دریافت دنیا کو خبردار کرتی ہے کہ ہمیں یہ سوچ کر کبھی بھی زیادہ پر اعتماد نہیں ہونا چاہیے کہ شکل بدلنے کے بعد وائرس کمزور ہو جاتے ہیں۔ ٹیم نے 109 افراد کو وی بی ویرینٹ سے متاثر پایا ہے۔ ان میں سے چار نیدرلینڈ سے باہر رہ رہے ہیں۔ لیکن یہ لوگ صرف مغربی یورپ میں ہی ہیں۔ ایچ آئی وی وائرس مسلسل تیار ہو رہا ہے۔ اس میں اتنی تبدیلی ہے کہ ہر متاثرہ شخص میں تھوڑا سا مختلف شکل نظر آتی ہے۔ VB کی مختلف حالتوں میں 500 سے زیادہ میوٹیشن یا تغیرات دیکھے گئے ہیں۔ اس قسم کی دریافت ایک ایسے وقت میں ہوئی ہے جب دنیا میں کورونا کی وبا مسلسل تباہی مچا رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: