உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیٹی پیری کا ڈیزائنر ڈریس بنا آفت، کرسی سے نیچے گریں امریکی سنگر اور پھر ہوا یہ۔۔۔

    دراصل، کیٹی پیری رئیلٹی میوزک شو 'امریکن آئیڈل' میں جج کے طور پر سیٹ پر پہنچی تھیں۔  جل پری بنی کیٹی بالکل پلاسٹک کی گڑیا جیسی لگ رہی تھیں۔ لیکن اچانک کیٹی اپنی کرسی سے سر کے بل گر گئیں۔

    دراصل، کیٹی پیری رئیلٹی میوزک شو 'امریکن آئیڈل' میں جج کے طور پر سیٹ پر پہنچی تھیں۔ جل پری بنی کیٹی بالکل پلاسٹک کی گڑیا جیسی لگ رہی تھیں۔ لیکن اچانک کیٹی اپنی کرسی سے سر کے بل گر گئیں۔

    دراصل، کیٹی پیری رئیلٹی میوزک شو 'امریکن آئیڈل' میں جج کے طور پر سیٹ پر پہنچی تھیں۔ جل پری بنی کیٹی بالکل پلاسٹک کی گڑیا جیسی لگ رہی تھیں۔ لیکن اچانک کیٹی اپنی کرسی سے سر کے بل گر گئیں۔

    • Share this:
      امریکی گلوکارہ کیٹی پیری (Katy Perry)  نہ صرف ایک سریلی گلوکارہ ہیں بلکہ بیحد خوبصورت بھی ہیں۔ دنیا بھر میں مقبول کیٹی پیری کی ایک ویڈیو   (Katy Perry Video) سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہے۔ کبھی لباس مشہور شخصیت کی خوبصورتی میں اضافہ کرتا ہے، اور کبھی یہ جی شرمسار کردیتے ہیں۔ ایسا ہی کچھ کیٹی پیری کے ساتھ ہوا، جو ایک جل پریجیسی لگ رہی تھیں۔  گلوکار جیسے ہی شو 'امریکن آئیڈل'   (American Idol)  میں پہنچیں تو کچھ ایسا ہوا کہ میزبان پریشان ہو گئے۔

      دراصل، کیٹی پیری رئیلٹی میوزک شو 'امریکن آئیڈل' میں جج کے طور پر سیٹ پر پہنچی تھیں۔  جل پری بنی کیٹی بالکل پلاسٹک کی گڑیا جیسی لگ رہی تھیں۔ لیکن اچانک کیٹی اپنی کرسی سے سر کے بل گر گئیں۔ کیٹی پیری کے گرتے ہی شو کے میزبان اور ساتھ بیٹھے دوسرے  جج گھبرا گئے۔ کسی نہ کسی طرح کرسی سے الٹی گری پڑی گلوکار کو اٹھایا گیا۔ لیکن اتنی مشکل صورتحال میں پریشان ہونے کے بجائے کیٹی بہت ہنس رہی تھیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by KATY PERRY (@katyperry)





      کیٹی پیری نے اس حادثے کی ویڈیو اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ گلوکارہ ایک  جل پری کے بن کر سیٹ پر فنشپ سمندری سبز اور جامنی رنگ کے لباس میں پہنچیں۔ اس لباس میں انہیں تیار کرنا اور اسے سیٹ پر لے جانا بھی آسان نہیں تھا۔ گلوکار نے اپنی تصاویر اور ویڈیوز بھی شیئر کی ہیں۔ جیسے ہی شو کا میزبان ٹاپ 10 مقابلہ کرنے والوں کے بارے میں بات کرنا شروع کرتا ہے، تب ہی جج سے جج بننے والی کیٹی کا توازن بگڑ جاتا ہے اور وہ جھٹکے سے نیچے گر پڑتی ہیں۔ انہیں گرتے دیکھ کر میزبان ان کے پاس دوڑتے ہوئے ان تک پہنچ گئے۔ ساتھ بیٹھے دوسرے ججز  کیٹی پیری کا خیال رکھتے نظر آئےلیکن ہر ایک کا ہنستے  ہنستے  برا حال ہو گیا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: