اپنا ضلع منتخب کریں۔

    کیا دی سمپسن نے 2015 میں ایلون مسک کے ٹویٹر خریدنے کی پیش گوئی کی تھی؟ آخرکیاہےراز؟

    ایلون مسک

    ایلون مسک

    واضح رہے کہ دی سمپسنز 1989 سے چل رہا ہے، جو کہ تاریخ کا سب سے طویل چلنے والا سیٹ کام ہے۔ یہ شو ڈونلڈ ٹرمپ کی صدارت، والٹ ڈزنی اور فاکس کا انضمام، لیڈی گاگا کی سپر باؤل پرفارمنس اور میٹرکس 4 کے پریمیئر جیسے کئی اہم پاپ کلچر لمحات کی پیشین گوئی کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • USA
    • Share this:
      امریکی سیٹ کام دی سمپسنز (The Simpsons) بظاہر ایک بار پھر ناظرین کو حیران کرنے میں کامیاب ہو گیا ہے۔ قیاس یہ ہے کہ دی سمپسنز نے پہلے ہی ایلون مسک (Elon Musk) کی جانب سے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹویٹر کو خریدنے کی پیش گوئی کی تھی۔ مسک نے اس سے پہلے اس ضمن میں خود وضاحت کی تھی کہ سمپسنز کی پیش گوئی ہے کہ میں ٹویٹر S26E12 خریدنا میں لگا ہوں، اس پیش گوئی کے بعد میں نے ٹویٹر خرید لیا ہے۔

      یہ پیش گوئی ’The Musk Who Fell to The Earth‘ کے عنوان سے 2015 میں نشر کی گئی تھی۔ اس ایپی سوڈ کا نام کافی نہیں تھا، تو اس ایپی سوڈ کے ایک منظر میں شو کے ایک کردار لیزا سمپسن کو برڈ ہاؤس کی دیکھ بھال کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ واضح رہے کہ دی سمپسنز 1989 سے چل رہا ہے، جو کہ تاریخ کا سب سے طویل چلنے والا سیٹ کام ہے۔ یہ شو ڈونلڈ ٹرمپ کی صدارت، والٹ ڈزنی اور فاکس کا انضمام، لیڈی گاگا کی سپر باؤل پرفارمنس اور میٹرکس 4 کے پریمیئر جیسے کئی اہم پاپ کلچر لمحات کی پیشین گوئی کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔

      یہ بات قابل ذکر ہے کہ 6 نومبر کو اعلان کردہ 8 ڈالر سبسکرپشن فیس مشتہرین کو برقرار رکھنے اور آمدنی پیدا کرنے کا ایک اقدام تھا۔ تاہم اس اقدام کے نتیجے میں جعلی اکاؤنٹس میں اضافہ ہوا، جس سے ٹوئٹر کو عارضی طور پر سروس بند کرنے پر مجبور ہونا پڑا۔ مسک نے منگل کو ایک ٹویٹ میں کہا کہ بلیو ویریفائیڈ کو 29 نومبر تک دوبارہ لانچ کرنا یقینی بنایا جائے گا۔

      مائیکروبلاگنگ سائٹ ٹوئٹر کے نئے مالک ایلون مسک نے جمعہ کو ایک بڑا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ نیلے رنگ کے علاوہ اب ٹوئٹر مزید دو رنگوں کے ٹک مارکس متعارف کرنے کا منصوبہ بنایاگیاہے۔ مسک نے کہا کہ اگلے ہفتے سے ٹوئٹر اکاؤنٹس کے لیے سنہری اور سرمئی ٹک مارکس متعارف کرائے جائیں گے۔ٹوئٹر کے اکاؤنٹ کی تصدیق کا پروگرام اگلے ہفتے سے شروع ہونے جا رہا ہے۔ مسک نے ٹویٹر پر اس بات کا اعلان کیا۔

      ایلون مسک نے کہا، 'کمپنیوں کے لیے گولڈ، گورنمنٹ کے لیے گرے، افراد کے لیے نیلا (مشہور شخصیت یا نہیں) اور تمام تصدیق شدہ اکاؤنٹس چیک کو فعال کرنے سے پہلے ٹویٹر اپنے طورپر اس کی تصدیق کرے گا۔اس سے قبل انہوں نے مختلف تنظیموں اور افراد کے لیے مختلف رنگوں کے استعمال کے بارے میں ٹویٹ کیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      انہوں نے ٹویٹ کیا، "تاخیر کے لیے معذرت، ہم عارضی طور پر اگلے ہفتے کے جمعہ سے ایک تصدیق کے عمل کو دوبارہ لانچ کریں گے۔ اس سے پہلے ارب پتی کاروباری ایلون مسک نے کہا ہے کہ ٹویٹر کی بلیو ٹک سبسکرپشن سروس 29 نومبر کو ویریفیکیشن کے ساتھ دوبارہ شروع کی جائے گی، جب کہ جعلی اکاؤنٹس کی بھرمار کے بعد مائیکروبلاگنگ پلیٹ فارم نے اسے عارضی طور پر روک دیا تھا۔

      مسک کے 27 اکتوبر کو ٹویٹر کا کنٹرول سنبھالنے سے پہلے سائٹ کے پلیٹ فارم سے ان کے اکاؤنٹس کے ویریفیکیشن کے بعد مشہور شخصیات، حکومتی سربراہان اور دیگر مشہور شخصیات کو بلیو ٹک دیا گیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: