ہوم » نیوز » عالمی منظر

ْInternet Down: دنیابھر کے اہم ویب سائٹس چند گھنٹوں تک بندرہنے کے بعد ایک بارپھرہوئے بحال

مشہور میڈیا کمپنی نیو یارک ٹائمز اور یوکے حکومت کی ویب سائٹ شامل ہے۔ یہ ویب سائٹیں لوڈ نہیں ہورہی ہیں اور صارفین مسلسل ERROR نظر آرہاہے۔ میڈیا ویب سائٹ انڈیپنڈنٹ بھی اس مسئلے سے متاثر ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ یہ مسئلہ کلاؤڈ کمپیوٹنگ کمپنی فاسٹلی کی وجہ سے پیش آیا ہے جو ان ویب سائٹ کو خدمات مہیا کرتی ہے۔

  • Share this:
ْInternet Down: دنیابھر کے اہم ویب سائٹس چند گھنٹوں تک بندرہنے کے بعد ایک بارپھرہوئے بحال
یہ ویب سائٹیں لوڈ نہیں ہورہی ہیں اور صارفین مسلسل ERROR نظر آرہاہے۔

دنیا کی سب سے بڑی ویب سائٹ خدمات ٹھپ پڑگئی ہے۔ کریش ہونے والی ویب سائٹس کی فہرست میں ، ریڈڈٹ ، اسپاٹائف ، ٹوئچ ، اسٹیک اوور فلو ، گٹ ہب ، گورن ڈاٹ کام اور خبر رساں دی گارڈین ، نیو یارک ٹائمز ، بی بی سی ، فنانشل ٹائمز سمیت اس وقت متعدد مقبول ویب سائٹ ٹھپ پڑ گئے ہیں۔ عام طور پر ایک اہم انٹرنیٹ انفراسٹرکچر سروس فراہم کرنے والے ادارے میں تکنیکی وجوہات کی وجہ سے اس قسم کاOutrage دیکھاگیاہے تاہم چندگھنٹوں کے وقفہ کے بعد اب ویب سائٹس بحال ہوگئے ہیں۔ اس بات کی اطلاع فاسٹلی نے اپنے ویب سائٹ پر دی ہے۔


ہم آپ کو بتادیں کہ اس میں مشہور میڈیا کمپنی نیو یارک ٹائمز اور یوکے حکومت کی ویب سائٹ شامل ہے۔ یہ ویب سائٹیں لوڈ نہیں ہورہی ہیں اور صارفین مسلسل ERROR نظر آرہاہے۔ میڈیا ویب سائٹ انڈیپنڈنٹ بھی اس مسئلے سے متاثر ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ یہ مسئلہ کلاؤڈ کمپیوٹنگ کمپنی فاسٹلی کی وجہ سے پیش آیا ہے جو ان ویب سائٹ کو خدمات مہیا کرتی ہے۔



مواد کی فراہمی کے نیٹ ورک یعنی (CDN) انٹرنیٹ بنیادی ڈھانچے کا ایک اہم حصہ ہیں۔ یہ کمپنیاں ویب سروسز کی کارکردگی اور دستیابی کو بہتر بنانے کے عالمی نیٹ ورکس سرورز چلاتی ہیں۔ فنانشل ٹائمز کے ایک ملازم نے بھی اس کی تصدیق کی ہے۔ ٹیک کرنچ نے فنانشل ٹائمز کے ایک ملازم کے حوالے سے بتایا ہے کہ یہ مسئلہ فاسٹلی سے سی ڈی این (مواد کی فراہمی کے نیٹ ورک) فراہم کرنے والے ادارے کی وجہ سے ہوا ہے۔

CDNs پرکسی سرور کی حیثیت سے کام کرتے ہیں اور ممکنہ حد تک آخری صارفین کے قریب کچھ ڈیٹا کو پہنچاتے ہیں ۔ مثال کے طور پر ، میڈیا کے مشمولات کو اکثر آپ کے قریب موجود سی ڈی این سرور سے موصول کیاجاسکتاہے جب بھی کوئی صارف ویب پیج لوڈ کرے تو اسے اصل سرور پر لانے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے


وقت گزرنے کے ساتھ ، سی ڈی این نے مزید خصوصیات کو شامل کرنا شروع کرتا ہے، جیسے لوڈ بیلنسنگ ، ڈی ڈی او ایس پروٹیکشن ، ویب ایپلیکیشنز ، فائر والز اور بہت ساری سیکیورٹی خصوصیات۔ مشہور CDNs میں فاسٹ ، کلاؤڈ فلایر ، ایمیزون ویب سروسز پر کلاؤڈ فرنٹ ، اور اکامائی شامل ہیں۔ میڈیا ویب سائٹوں کے ساتھ فاسٹلی کافی مشہور ہے۔ یہ کمپنی سال 2019 میں قائم ہوئی تھی
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 08, 2021 04:45 PM IST