உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’وزیراعظم بنوں گا تو برطانوی معیشت کو مستحکم کرناہوگی پہلی ترجیح‘ کووڈ۔19کےبعد Rishi Sunak کادعویٰ ہوپائےگاپورا؟

    Youtube Video

    کنزرویٹو پارٹی کے قانون سازوں کی ووٹنگ کے لگاتار راؤنڈز میں پہلے آنے کے بعد اب بھی سونک سب سے آگے ہیں۔ کامیابی کا اعلان 5 ستمبر کو کیا جائے گا۔ سونک کے ساتھ ساتھ حتمی مقابلہ میں برطانیہ کی وزیرِ خارجہ لِز ٹرس (Liz Truss) بھی ہیں۔

    • Share this:
      برطانیہ کے وزیر اعظم بننے کے امیدوار رشی سونک (Rishi Sunak) عالمی وبا کووڈ۔19 کے بعد برطانیہ کی معیشت کو بہتر بنانے اور اسے آگے لے جانے کا دعویٰ کررہے ہیں لیکن انہیں ان الزامات پر قابو پانا ہوگا کہ وہ بہت زیادہ امیر ہیں اور اگلے وزیر اعظم بننے کے بعد وہ ٹیکس بڑھانے کی پہل کرسکتے ہیں۔ کنزرویٹو پارٹی کے قانون سازوں کی ووٹنگ کے لگاتار راؤنڈز میں پہلے آنے کے بعد اب بھی سونک سب سے آگے ہیں۔ کامیابی کا اعلان 5 ستمبر کو کیا جائے گا۔ سونک کے ساتھ ساتھ حتمی مقابلہ میں برطانیہ کی وزیرِ خارجہ لِز ٹرس (Liz Truss) بھی ہیں۔

      زیادہ تر کنزرویٹو ان کے دیرینہ حامی بریگزٹ (Brexit) خیالات پر گرمجوشی رکھتے ہیں لیکن کچھ کو یہ بھی شبہ ہے کہ اس نے جان بوجھ کر واقعات کا سلسلہ بند کر دیا جس کی وجہ سے بورس جانسن کو وزیرِ اعظم کے عہدے سے ہٹایا گیا۔ پارٹی میں شامل دیگر افراد برطانیہ کے ٹیکس بوجھ کو دہائیوں میں سب سے زیادہ بلند کرنے کے اس کے ریکارڈ پر گامزن ہیں، یہ بالکل اسی طرح ہے، جیسے برطانیہ دوسری معیشتوں کی طرح مہنگائی میں تیزی آنے کے ساتھ زندگی گزارنے کے شدید دباؤ کی طرف جا رہا ہے۔

      اس کے علاوہ کچھ کنزرویٹو قانون سازوں کو خدشہ ہے کہ سونک کا امیر پس منظر سن 2024 میں متوقع انتخابات میں سینٹر لیفٹ لیبر پارٹی کے لیے آسان ہدف ثابت ہو سکتا ہے۔ پارٹی کے دو قانون سازوں نے کہا کہ ’رشی کے علاوہ کسی اور‘ کے لیے ایک ٹھوس دباؤ ہے اس خدشے کے درمیان کہ ایک سیاستدان 180 پاؤنڈ (216 ڈالر) کافی کا مگ پکڑ کر تصویر کھینچنے کے لیے تیار ہے اور بہت سے ووٹروں کو اپیل کرنے کے لیے جدوجہد کرے گا۔

      پولنگ فرم YouGov کے ایک ایسوسی ایٹ ڈائریکٹر پیٹرک انگلش نے کہا کہ سونک کی تنہائی کی تصویر ووٹروں میں اس کی مقبولیت میں کمی کا اظہار کرتی ہے۔ پولز فی الحال بتاتے ہیں کہ وہ رن آف سے محروم ہو جائیں گے - لیکن معیشت کو چلانے میں ان کا تجربہ چیزوں کو تبدیل کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ وہ خود بھی معیشت میں سدھر کا دعویٰ کررہے ہیں۔ ان کا یہ کہنا ہے کہ کوئی بھی منصوبہ بندی کے ساتھ عوام کے پاس نہیں جا رہا ہے۔ کوئی بھی یہ نہیں کہہ رہا ہے کہ وہ چیزوں کو کیسے ٹھیک کرنے جا رہے ہیں۔

      مزید پڑھیں: 

      سونک ایک ہندوستانی ڈاکٹر اور فارماسسٹ کے بیٹے ہیں، جو مشرقی افریقہ میں پیدا ہوے اور 1960 کی دہائی میں برطانیہ ہجرت کر گئے، سونک نے 2015 میں پارلیمنٹ کے لیے فائنانس میں ایک منافع بخش کیرئیر کا آغاز کیا۔

      مزید پڑھیں: 


      2020 میں اس کے بعد 39 سال کی عمر میں سونک، جانسن کے ممکنہ جانشین کی طرح لگ رہے تھے کیونکہ انہوں نے خزانے کا چانسلر بننے کے چند ہفتوں بعد ہی معیشت کو کورونا وائرس کے بند ہونے کے اثرات سے بچانے کے لیے دوڑ لگا دی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: