اپنا ضلع منتخب کریں۔

    رپورٹ میں دعویٰ-عمران خان کی پارٹی پی ٹی آئی کو 2013 کے بعد بھی بیرون ملک سے ملتے رہے فنڈ

    رپورٹ میں دعویٰ-عمران خان کی پارٹی پی ٹی آئی کو 2013 کے بعد بھی بیرون ملک سے ملتے رہے فنڈ

    رپورٹ میں دعویٰ-عمران خان کی پارٹی پی ٹی آئی کو 2013 کے بعد بھی بیرون ملک سے ملتے رہے فنڈ

    دی نیوز انٹرنیشنل نے بتایا کہ پی ٹی آئی کے بین الاقوامی معاملوں کے دفتر کے سکریٹری عبداللہ ریار نے ان لین دین کے بارے میں کوئی جانکاری نہیں دی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Islamabad
    • Share this:
      پاکستان کے سابق وزیراعظم عمران خان کی پارٹی پاکستان تحریک انصاف(پی ٹی آئی) کو 2013 کے بعد بھی بیرون ملک سے فنڈ ملتے رہتے ہیں۔ الیکشن کمیشن نے اس سے پہلے بتایا تھا کہ پی ٹی آئی کو 2008 سے 2013 تک بیرون ملک کے مختلف اداروں سے فنڈ ملا ہے۔ بتادیں کہ پی ٹی آئی کو یہ فنڈ ناجائزہ طور سے ملے ہیں، جو ملک کے قانون میں ممنوع ہے۔ حالانکہ، اب نئے دستاویز سامنے آئے ہیں، جس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ پی ٹی آئی کو 2013 کے بعد بھی اس طرح کے فنڈ ملتے رہے ہیں۔

      ایک سال میں ہی ملے 4 لاکھ ڈالر سے زیادہ کی رقم
      معلومات کے مطابق، پی ٹی آئی کو مبینہ طور پر اکتوبر 2014 سے مارچ 2015 تک امریکہ میں غیر ملکی رجسٹرڈ تنظیموں اور افراد سے 401956 ڈالر حاصل ہوئے ہیں۔ یہ الزام لگایا گیا ہے کہ پی ٹی آئی لیڈروں علی زیدی اور عمران اسمعیل نے امریکہ کے دورے کیے اور اس مدت کے دوران فنڈ اکٹھا کیے۔ حالانکہ، یہ ابھی واضح نہیں ہوا ہے کہ پارٹی کے کس لیڈر کے بینک اکاونٹس میں غیر ملکی اداروں سے فنڈ آئے ہیں۔ دی نیوز انٹرنیشنل نے بتایا کہ پی ٹی آئی کے بین الاقوامی معاملوں کے دفتر کے سکریٹری عبداللہ ریار نے ان لین دین کے بارے میں کوئی جانکاری نہیں دی ہے۔ عبداللہ ریار بیرون ملک میں پارٹی کے معاملوں کو سنبھالنے کے لیے ذمہ دار ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      یواین سلامتی کونسل میں ہندوستان سمیت 3 دیگرممالک کومستقل ارکان بنانےفرانس نےاٹھائی آواز

      یہ بھی پڑھیں:
      افغانستان میں 10مرد اور 9 خواتین کو سرعام کوڑے مارنے کی سزا، اقوام متحدہ نے ظاہر کی تشویش

      مختلف اداروں کے نام فہرست میں شامل
      اس معاملے پر امریکہ محکمہ انصاف کو سونپی گئی ایک رپورٹ میں مبینہ طور پر ان فنڈ دینے والوں کا ذکر ہے، جنہوں نےپی ٹی آئی کے اکاونٹس میں فنڈ بھیجے ہیں، جن پر سوال اٹھتا ہے۔ رپورٹ کے مابق، پارٹی کو فنڈ دینے میں SOA AGILITY، ہیلینگ ہینڈس آف ورجینیا فینٹیسی ایکٹی ویئر، ایس کے فائنانشینل سی پی اے ایل ایل سی، نارتھ سائیڈ کارڈیولاجی، سوزین پالن، پیرس لیموسین سروس کارپ، مارواٹ ایسوسی ایٹس، ایل ایل سی آٹوباہن لیموسین، ریلائبل ایسسٹ انک، ٹریڈنگ کارپوریشن، کریسنٹ کلینینگ سروسز، ایپک کنسلٹنگ ایل ایل سی، ایسٹ ویسٹ ریالٹی ایل ایل سی، میڈیکس ریسرچ انسٹی ٹیوٹ ایل ایل سی، روٹ 69 کنٹری اسٹور اور میگنم اوپس سسٹمس کارپ سمیت کئی دیگر شامل ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: