உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Imran Khan: عمران خان پاکستان تحریک انصاف کے دوبارہ چیئرمین منتخب، پارٹی کی نیشنل کانفرنس میں بڑا فیصلہ

    عمران خان (Imran Khan)

    عمران خان (Imran Khan)

    • Share this:
      سابق وزیراعظم عمران خان (Imran Khan) بدھ کے روز پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین کے طور پر دوبارہ بلا مقابلہ منتخب ہو گئے۔ اس سے قبل ان کے حریفوں کے ان کے حق میں دستبردار ہونے کے بعد 69 سالہ عمران خان کا انتخاب اسلام آباد میں پارٹی کی نیشنل کانفرنس کے اجلاس کے دوران ہوا۔

      سینئر عہدیداروں کے انتخابات الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) کی جانب سے 13 جون تک انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کی ہدایت کے بعد کرائے گئے۔ عمران خان کے علاوہ عمر سرفراز چیمہ اور نیک محمد دیگر دو امیدوار تھے جو چیئرمین کے اعلیٰ عہدے کے لیے انتخاب لڑ رہے تھے۔

      تاہم دونوں نے سابق وزیر اعظم کے حق میں دستبردار ہونے کا انتخاب کیا اور انہیں پارٹی کا چیئرمین بننے کی اجازت دی۔ دیگر میں سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی دوبارہ پارٹی کے نائب چیئرمین جبکہ سابق وزیر منصوبہ بندی اسد عمر ایک بار پھر سیکرٹری جنرل منتخب ہو گئے۔

      مزید پڑھیں: امرناتھ یاترا 2022: سیکورٹی امور کا جائزہ لینے کی غرض سے پولیس کے اعلیٰ افسران خود کر رہے ہیں نگرانی


      انتخابات کے بعد خان نے پارٹی کی قومی کونسل کے اجلاس میں پارٹی کارکنوں اور رہنماؤں سے خطاب کیا جہاں انہوں نے حکومت پر شدید تنقید کی اور الزام لگایا کہ موجودہ حکمران امریکہ کی منظوری کے بغیر کچھ نہیں کریں گے۔ انہیں ڈر ہے کہ اگر امریکہ ان سے ناراض ہے، تو پھر ان کا بھی وہی انجام ہوگا جو روسی اولیگارچز کا ہوا ہے۔ انہوں نے کہا اور الزام لگایا کہ ان کے حریفوں نے غیر ملکی بینک کھاتوں میں اربوں ڈالر چھپا رکھے ہیں۔



      مزید پڑھیں: UPI-Credit Card لنکنگ کا آر بی آئی نے آج کیا اعلان، کتنے ہونگے چارجز؟ جانیے تفصیلات

      انہوں نے چند دنوں میں پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے احتجاج کی تاریخ دینے کا بھی کہا۔ ہمیں اگلے مرحلے میں حقیقی آزادی کے لیے اپنی مہم کے لیے ہر ممکن تعاون کرنا ہے۔ میں اگلے چند دنوں میں تاریخ دوں گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: